Nenavadni triki za hujšanje, ki so vam jih zamolčali

11. sep. 2018

Vsak, ki se odloči, da bo izgubil odvečne kilograme, se nedvomno sreča s številnimi napotki in usmeritvami, kako se lotiti hujšanja. In prav vsi nasveti zvenijo v tem smislu: jej več zelenjave, zaužij manj kalorij, dodaj v prehrano to, iz jedilnika črtaj to, prični se gibati ... Se sliši znano? 

Vsak posameznik ima drugačen metabolizem, prehranjevalne navade in cilj, ki ga želi doseči, zato je proces hujšanja pri vsakemu drugačen.

V nadaljevanju predstavljamo 5 nadvse preprostih načinov, ki veljajo za prav vse, ki želijo shujšati.

Ne pretiravajte z raznolikostjo na krožniku

Nutricisti svetujejo čim bolj raznoliko in pestro prehrano. S tem seveda ni nič narobe, dokler ne pride do prevelike raznolikosti pri vsakem obroku. Če boste na krožniku imeli različne vrste jedi (tudi če so zdrave!), boste pojedli več, kot če bi zaužili bolj enoličen obrok.

Solata za kosilo?

Ena od najpogostejših napak med hujšanjem je odločitev, da bomo za kosilo pojedli le solato in še to brez preliva. Solata za kosilo ne bo prinesla nič drugega kot stradanje do naslednjega obroka in večjo verjetnost, da bomo posegli po nezdravih prigrizkih.

V kolikor se odločite, da boste za kosilo pojedli solato, ji dodajte še meso ali druge vrste beljakovin. Beljakovine bodo namreč preprečile občutek lakote in poskrbele za občutek sitosti, ki bo trajal dlje.

Odstranite iz svoje bližine morebitne skušnjave

Preprost način, ki olajša vaše hujšanje, je ta, da odstranite iz neposredne bližine vse tisto, čemur se med hujšanjem izogibate. Raziskave so namreč pokazale, da zaposleni v pisarnah, ki imajo nezdrave prigrizke na dosegu roke zaužijejo kar 48% več kot tisti, ki morajo za sladek ali slan prigrizek narediti vsaj 6 korakov.

Enako je pri razporeditvi hrane v hladilniku. Na najbolj vidno polico postavite zelenjavo, ki vas bo ob obisku hladilnika opomnila, da nadaljujete z zdravim prehranjevanjem.

Vsak petek preizkusite svoje najljubše oblačilo

Velika večina obupa s svojimi cilji ravno za vikend. Da se temu izognete, si vsak petek oblečite vaše najljubše hlače ali drugo oblačilo. V kolikor bodo oblačila pretesna, naj vas dodatno motivirajo, da vztrajate pri hujšanju. Če pa bo na telesu že viden napredek, bo to le še dodatna spodbuda, da se planov držite tudi za vikend.

Znebite se odvečne vode v telesu

Ali veste, da vodna teža ustvari videz večje debelosti kot dejanska maščoba? Voda, ki zastaja v telesu, povzroči zatečene gležnje, celulit, zabuhel obraz in navidezno debelost. Upočasnjuje tudi proces hujšanja ali pa ga celo onemogoči. Napitek WaterOut je mešanica izbranih in klinično dokazano učinkovitih snovi, ki za 27% zmanjša obseg pasu, gležnjev in meč. Razbremeni jetra, uredi prebavo in odstrani toksine ter zagotavlja vidne rezultate že v nekaj dneh.

S temi preprostimi triki in uporabo WaterOut bo hujšanje uspešno, odvečni kilogrami pa bodo le še nedloga iz preteklosti.