5 najpogostejših napak pri oblikovanju ritke

19. jun. 2018

Počep je funkcionalna vaja, ki krepi in trenira mišice, ki so odgovorne, da se lahko usedemo in vstanemo. Je tudi osnovna vaja za oblikovanje lepe zadnjice. Glavna prednost je, da jo lahko izvajamo tudi v udobju svojega doma. Priročno je, da se seznanite kako pravilno izvajati to enostavno a učinkovito vajo.

Obstaja veliko različnih vrst počepa, mi se bomo do potankosti lotili osnovnega s težo našega telesa.

Globoki počep je poglavje zase

V stoječem pokončnem položaju stisnete trebušne mišice, s tem stabilizirate telo. Vdihnete zrak, počasi se spuščate v globoki počep, telo stabilizirate z iztegnjenimi rokami ter si zagotovite boljše težišče in boljšo držo telesa. Spodnji del hrbta je v naravni poziciji usločene hrbtenice, telo pa se počasi nagiba naprej, srednji del stopala je optimalna točka težišča.

 

1. Pred počepi se ne ogrejemo

Poznamo ogromno vaj za ogrevanje. Priporočamo vam osnovne, ki smo se jih naučili že v osnovni in srednji šoli. Ogrevanje razgiba sklepe in ogreje mišice ter preprečuje morebitne poškodbe.

2. Prehitro se spustimo v počep

Priporočamo, da se v počep spuščate počasi in kontrolirano, saj hiter spust v počep pripelje do poškodb. Priporočljivo je, da se z močjo dvignemo iz počepa, a hitro spuščanje je slabo za vas.  

3. S telesom se nagnemo preveč naprej

Med spuščanjem v počep, večino teže telesa prenesite na pete. Pravilna razporeditev teže prisili zgornji del telesa v optimalno delovanje in prepreči prevračanje naprej.

4. Kolena nam potegne navznoter

Da preprečite trk kolen, stopala obrnite malo navzven. Kolena so v liniji z gležnji in boki, kar je pomembno, ko se spuščamo v globoki počep, saj se tako izognemo poškodbam.

5. Ne spustimo se dovolj nizko 

Postavitev nog in stopal naj bo širša kot po navadi, stopala so rahhlo obrnjena navzven. S tem stabiliziramo telo in aktiviramo več mišičnih skupin. Stegna so vodoravno poravnana s tlemi, a nižje kot se spuščate, bolj obremenite mišice. Ves čas morate paziti, da ohranite pravilno tehniko in predvsem raven hrbet.

Stopite maščobo

Ženske imamo že po naravi večji odstotek maščobe v telesu. Dolge ure v službi, nevzdržna želja po sladki hrani, PMS, neodločnost pri dieti pa le še dodatno otežujejo naš cilj. In zato, priznajmo si, ker si želimo biti privlačne in se dobro počutiti!

Fat Out! odlikuje optimalna formula učinkovin, ki pospešujejo presnovo in spodbujajo topljenje maščobnih zalog. Kombinacija kroma, Garcinie Cambogie, kajenskega popra, kofeina, B-kompleksa in treh aminokislin minimalno dvigne notranjo temperaturo.

Tega sami morda ne boste opazili, a maščobe se bodo dobesedno kar stopile. Vašo vadbo bo naredil izjemno učinkovito, pri hujšanju pa vam bo pomagal tudi, ko boste sedeli ali spali.