Po-poletni detox, privoščite si ga!

24. avg. 2015

Poletje je čas, ko se sprostimo, odmislimo na vse in uživamo. Pa kaj, če spijemo kakšen kožarček alkohola preveč, ali pa če si namesto doma pripravljene hrane privoščimo hamburger. In tako je tudi prav, da pozabimo na vsakodnevni stres in se popolnoma prepustimo toku čudovitih sončnih dni. Da po »uživaškem« poletnem dopustu ne bo zabuhlih trebuščkov in slabega počutja, vam zaupam 5 nasvetov. ;)

1. Jej več sveže zelenjave in sadja

Zaužijte čim več surove sveže zelenjave in sadja. S tem bo poleg vitaminov in mineralov telo prejelo tudi veliko vode. Če želite, si lahko pripravite smoothie in tako ohranite zdravilne vlaknine. Veliko količino sadja boste najlažje vključili v zajtrk. Najpreprostejši način je, da sadje enostavno narežete, ali pa si naredite jutranji napitek iz borovnic, banane, špinačnih listov in presnega kakava. Za boljši okus po želji dodajte še kokosovo vodo in chia semena.

2. Poskrbi za hidracijo

Pijte, pijte, pijte in pijte veliko tekočine! J Ne govorim o gaziranih in sladkih pijačah, ampak o vodi, saj le-to izgubljate sproti z znojenjem in urinom. Za razstrupljanje telesa je priporočeno tudi uživanje zelenega čaja (nesladkanega). Lahko si ga ohladite, dodate sok limone in uživate v ledenem čaju. Če želite urejeno in zdravo presnovo, si vsako jutro pripravite vročo vodo z limono.

 

Počutite se dobro v SVOJEM telesu. 


3. Jej doma pripravljeno hrano

Ko jemo v restavracijah, se včasih ne zavedamo, da se v pripravljeni hrani skriva veliko sladkorja, olja in predelanih sestavin. Zato je najboljše skuhati kosilo doma, lahko si pripravite ravno tako razkošno kosilo, kot če bi jedli zunaj. Poleg tega boste vedeli iz česa ste kosilo skuhali in da ste uporabili le kvalitetne sestavine. Če je vaš dan bolj zaseden, si lahko privoščite svežo solato s tuno, prepečencem, kozjim sirom in olivnim oljem. Kadar vseeno ne zdržite doma, bodite previdni pri izbiri restavracije in se prepričajte o kvaliteti hrane. 

4. Poskrbi za rekreacijo

Pojdite na svež zrak, s prijateljico/prijateljem se namesto ob kavi dobita na teku ali pa pojdita rolat. Ob relativno visoki ravni intenzivne vadbe bo deloval dihalni sistem, ki spodbuja razstrupljanje in skrbi za boljše zdravje pljuč optimalno. Prav tako se bo med vadbo telo pričelo potiti, spodbudilo bo delovanje metabolizma in skozi kožo in limfni sistem pričelo izločati strupe.

5. Izogibaj se alkoholu

Alkohol na telo deluje tako, da ga dehidrira. Medtem ko nekateri trdijo, da zmerno uživanje alkohola potencialno lahko zmanjša tveganje za bolezni srca, uživanje alkohola tudi drastično poveča tveganje za smrt obliki drugih vzrokov kot so rak, ciroza.

Če ste med dopustom spili več kot bi lahko, pustite jetrom čas, da ta alkohol predelajo. Če jih boste ponovno zalili, boste hkrati še upočasnili njihovo delovanje in hitreje zastrupili svoje telo. 

 

Teh nekaj nasvetov lahko uporabite vsak dan, morda vizualnih rezultatov ne bo čez noč. Poznalo pa se bo na počutju, boljšem spancu in boljši optimistični volji.

Avtorica: Jerneja Šubic