Počep in burpee, drugega ne potrebujemo

12. maj. 2015 | Objavil Irena Pfundner Tkalec

Vauuuuu. Osmi teden SlimCut izziva. To pa ni kar tako. Zares vse pohvale tistim, ki ste izpolnili vseh sedem tednov in ste pripravljeni na zadnji izziv. Če ste sledili našemu programu vaj in prehrane, potem ste sedaj zagotovo že opazili kakšne spremembe na telesu.

Zagotovo ste okrepili trup in se že lažje dvignete iz ležečega v sedeči položaj, dlje zdržite v položaju mizice in če ste pridno uživali SlimCut izdelke in malce popazili pri prehrani, potem se zagotovo pozna tudi na obliki telesa.

V vseh osmih tednih smo prebudili globoke mišice, ki so bile lep čas na zimskem spanju in postavili odlične temelje za naprej. Namen vadbe ni le v oblikovanju lepe postave, temveč tudi v funkcionalnosti, saj z njo pripravljamo telo na nadaljnje življenje.

Z redno vadbo

  • skrbimo za zdravo hrbtenico,
  • za razteznost telesa,
  • za močan center,
  • popravljamo telesno držo,
  • odpravljamo bolečine in
  • izboljšujemo splošno psihofizično počutje.

O video vadbi 8. tedna

Odločila sem se, da naš SlimCut izziv zaključimo s še enim malce resnejšim izzivom, ki bo združil dve vaji, ki vključita delovanje celotnega telesa.

Prva vaja je osnovni počep. Nekaj tako preprostega in vsakdanjega, da se nam zdi že kar dolgočasen. A počep je ena izmed najbolj funkcionalnih vaj za telo. Je varna, saj ne obremenjuje sklepov, je preprosta in motorično nezahtevna in ima velik učinek, saj z njo obremenimo največje nožne mišice, zaradi česar je izgorevanje maščob bolj intenzivno.

Najbolj varen počep bo tak, da se usedete nazaj, kot bi sedli na pete in se spustite tako nizko, da kolena ostanejo v pravem kotu. Hrbet imate poravnan, trebuh in medenično dno pa stisnjeno. Kakšne druge, meni še bližje in ljubše teorije, pa bolj zagovarjajo globoki počep, tisti, kjer se z zadnjico spustite čisto proti tlom. Zdi se mi bolj naraven kot ta, ki ga ustavimo v praktično sedečem položaju, v kakršnem že tako preživimo več kot tretjino svojega življenja. In če pogledamo majhne otroke, ki najbolj poznajo naravne zakonitosti gibanja, potem bomo videli, kako veliko čepijo!

Tako nekako si je narava zamislila, da bomo pobirali stvari s tal. Zato je to resnično ena najbolj funkcionalnih vaj.

V drugem delu izziva, pa bomo nekaj časa preživeli v položaju dobro znane mizice in jo nadgradili v vajo burpee.

Burpee pa je vaja, ki vključi čisto celo telo, je obenem krepilna in aerobna. Torej ob njej se bomo hitro zadihali, ker bomo delali hitre ponovitve, obenem pa krepili vse dele telesa. Če dobro pogledamo bomo videli, da je burpee sestavljen iz naših dveh predhodnih izzivov – mizice in počepa. Zato je dvakrat bolj intenziven in dvakrat bolj učinkovit. Le pazite, da pri tem ne obremenjujete hrbta in držite močno stisnjen trebuh.

Da boste lažje zdržali skozi izziv, sem spet izbrala simpatično motivacijsko glasbo. Naj bo zadnji teden pravi pravcati vadbeni izziv, ki bo poskrbel za to, da se bodo stopile še tiste najbolj trdovratne maščobe, ki se do sedaj morda niso hotele. Ko zaključite osmi teden, pa se nikar ne ustavite. Naj novo pridobljene navade postanejo vaš lifestyle. Naj bosta zdrava prehrana in redna vadba vaš način življenja. Naj izboljšujeta vaš vsak dan, naj vam data več energije in volje za vsa ostala opravila.

Hvala, ker ste bili z mano vseh osem tednov in še enkrat iskrene čestitke, da ste stopili na to pot in jo pogumno prehodili. Bravo!

Oznake