Pripravljeni na jesensko čiščenje?

20. dec. 2013

Zimski čas se približuje in mnogi se v tem času premalo gibljejo in uživajo bolj mastno prehrano. S procesirano hrano, veliko količino maščob in manj gibanja si škodujemo. Zato priporočamo, da v zimo stopite z očiščenim duhom in telesom, ki bo kot takšno dalj časa želelo bolj zdravo hrano in se počutilo vitalnejše.

Hidrirajte telo

Če je vaše telo prejelo zadostno količino vode, je pripravljeno na skorajda vse in vsi procesi lahko potekajo normalno. Zato poskrbite za to, da popijete najmanj tri litre vode dnevno.

Nasvet: Če se vam zdi voda dolgočasna, jo nadomestite z okusnim zeliščnim ali sadnim čajem, ki pa naj ne bo sladkan. Priporočamo, da zjutraj na tešče popijete mešanico ½ limone, žlice medu in 2 dl tople vode. Tako boste na naraven način prebudili vse procese v telesu.

Premišljeni tuš

Če se tuširate zvečer, naredite spremembo in preverite, kakšna so občutja po jutranjem tuširanju. Še posebej učinkovito bo, če menjavate mrzlo in toplo vodo. Vztrajajte pod mrzlim tušem 30 sekund in uživajte pod toplo vodo 2 minuti. Tako se boste prebudili tudi limfni sistem in pospešili izločevanje nečistoč iz telesa.

Odstranite toksine iz vsakdana

Poskusite uživati organsko in lokalno pridelano hrano, ki naj bo čim bolj sveža. Priporočamo tudi, da premislite tudi o uporabi plastenk.

Plastika pogosto vsebuje BPA, kar dodatno obremenjuje delovanje ledvic in ruši hormonsko ravnovesje. Zato plastenke raje zamenjajte s steklenicami.

Podobno velja za kozmetiko in ličila. Uporabljajte certificirano naravno kozmetiko in naravna čistila.

Intenzivno gibajte

Zakaj intenzivno? Zato, ker boste na tak način odstranili odvečne nečistoče iz telesa, hkrati pa okrepili mišice in izboljšali cirkulacijo. Priporočamo tudi obisk savne ali bikram joge, ki vam bosta pomagali pri odpravi strupov iz telesa.

Recite stresu ne!

Stres na nek način zastruplja telo, ko proizvaja hormon kortizol. Vpliva na delovanje organov, ki posledično ne morejo dodobra izločiti toksinov iz telesa. Če to traja daljše obdobje, se to lahko konča z resnimi boleznimi, visokim pritiskom, debelostjo, oslabljenim metabolizmom, težavami z nespečnostjo in povečuje nevarnost kapi.

Zato s pomočjo meditacije, sprehodi in športnimi aktivnostmi zmanjšate proizvajanje kortizola. Poskrbite zase. In če potrebujete pomoč strokovnjaka, ne odlašajte.