Ali ste pripravljene na Tisti dan?

28. mar. 2019

Boste nevesta, priča ali svatinja? Imate obletnico valete, mature, poroke ali katerega drugega pomembnega dogodka v vašem življenju? Potem si želite, da bi bile na Tisti dan videti popolne. Vas zanima, kako?

Da bi se dobro počutile, morate nujno preprečiti težavo številka 1 – napihnjenost, ki je pogosta spremljevalka takih prireditev. Še boljše pa boste videti v oprijeti oblekici, če se boste že prej rešile kakšnega odvečnega kilograma.

Kaj jesti en mesec prej, da vam bo vaša najljubša obleka prav?

Najbolje bo, če se odločite za sredozemski način prehranjevanja: dosti sveže in lokalne zelenjave in sadja ob vsakem obroku, polnozrnati izdelki (kruh, testenine in drugi), v ospredju naj bodo beljakovine rastlinskega izvora (stročnice, oreščki in semena) in morske ribe ter zdrave maščobe v zmernih količinah (hladno stiskana olja, s poudarkom na oljčnem).

Če še ne uporabljate najrazličnejše začimbe, je zdaj, pred velikim dogodkom, najboljša prelomnica, da začnete. Bazilika, rožmarin, origano, timijan, majaron, meta, kurkuma, čili in druge začimbe delujejo očiščevalno na telo, obenem pa zmanjšajo potrebo po dosoljevanju jedi. Preveč soli pa je sinonim za zastajanje vode v telesu in zabuhlost.

Do najboljših rezultatov pa vam bodo pomagale kapsule AdipoSlim STRONG, ki z naravnimi sestavinami povečajo porabo kalorij in topljenje maščob ter dokazano že po enem mesecu zmanjšajo obseg trebuha.

Kaj jesti en teden prej, da ne boste napihnjeni?

Če se želite izogniti zabuhlosti in napihnjenosti, je priporočljivo zmanjšati uživanje soli in slanih izdelkov kak teden pred velikim dogodkom. Glavne obroke naj sestavlja malo pustega mesa (ali drugo visoko beljakovinsko živilo) in dosti zelenjave ter kanček zdrave maščobe.

Kombinacija beljakovin, vlaknin in zdravih maščob zagotavlja sitost za dlje časa, kar tudi zavira potrebo po grizljanju nezdravih prigrizkov. Obenem pa telo dobi tudi vitamine in minerale, ki jih nujno potrebuje. Pomembno pa je tudi, da ne pozabljate piti. Poskrbite, da vas žeja ne prehiti, saj to je že znak, da pijete premalo.

Če se zabuhlosti nikakor ne morete rešiti, je učinkovita in hitra pomoč proti zastajanju odvečne vode v telesu WaterOut STRONG, ki deluje na temelju naravnih učinkovin. Če boste manj napihnjeni, boste takoj videti tudi vitkejši. Če ste na dieti, pa boste lažje izgubljali odvečne kilograme.

Kaj jesti na dan dogodka, da boste ves dan polni energije?

Da boste polni energije in siti ves dan, brez odvečne napihnjenosti ali razpoloženjskih nihanj, je priporočljivo uživati več manjših in polnovrednih obrokov čez ves dan. Najslabša ideja je na vaš veliki dan preskočiti obroke. Poskušajte kombinirati obrok tako, da bo vseboval dovolj beljakovin, sadja in zelenjave ter vode. Nekaj predlogov:

  • 10 mandljev ter rezine jabolk/korenja/paprike s humusom,
  • pol avokada, kepica skuta in polnozrnat prepečenec ali kreker,
  • mozzarella in grozdje ali kako drugo sezonsko sadje,
  • nesladkani kosmiči z navadnim jogurtom,
  • majhen sendvič s kruhom iz polnozrnate moke, pustim mesom (puran) (ali mozzarello oziroma mariniranim tofujem), listom solate in paradižnikom.

Tudi na veliki dan imejte s sabo vrečko okusnega malinovega napitka WaterOut STRONG, ki vam bo pomagal, da ne boste pozabile piti, predvsem pa, da ne boste napihnjene že ob manjšem obroku.