Ste se zredili na dopustu?

Ste se zredili na dopustu?

18. avg. 2014

Če ste eden izmed tistih, ki si vedno znova rečejo, da bodo na dopustu popazili na svojo težo, zdravo jedli, veliko pili in se redno gibali, domov pa poleg kamenčkov s plaže odnesejo še par novih kilogramov, imamo za vas nekaj nasvetov za lahkotno izgubo odvečnih podopustniških kilogramov.

  1. Potrudite se, da boste jedli čim več surove oz. presne hrane. Poudarek je na sveži hrani, ki ne vsebuje kemičnih aditivov. Z jedilnika črtajte jedi, ki so kuhane ali pa tiste, ki so bile dolgo časa v pečici. S tovrstno predelavo se izgubi prvoten okus in hranilna vrednost hrane. Poleg tega človeški organizem ne more prebaviti vseh delcev presne hrane, zato takšna dejansko vsebuje manjšo kalorično vrednost, kot tista, ki je toplotno obdelana.
  2. Ne bojte se začimb! Ne samo, da začimbe popestrijo okus, poleg tega tudi urejajo presnovo, pospešujejo topljenje maščob itd. Več okusa bo imela hrana, manj jo boste pojedli.
  3. Zelo zdrava in okusna sestavina je sojina omaka, še posebej se izkaže v kombinaciji s pečenim mesom in zelenjavnimi jedmi. Če uporabljate sojino omako, jedi ni potrebno soliti.
  4. Deviško oljčno olje je koristno za zdravje, še posebej pa je pomembno v času drastičnih diet. Priporočljivo je, da z oljčnim oljem nadomestite rafinirana olja, vendar ga uporabljajte v manjših količinah. Vaše solate in druge jedi bodo pridobile na posebnem okusu, vaše telo pa bo preskrbljeno z zdravjem. Eksperimentirajte tudi s kokosovim oljem. Alkalizira in ureja presnovo. Pravijo, da naj bi celo pospeševal metabolizem maščob.
  5. Se ne morete upreti alkoholu? V času diete uživanje alkohola sicer ni priporočljivo, saj upočasnjuje metabolizem, a kakšen kozarec ob večerji ne škodi. Izberite cviček, ki vsebuje najmanj sladkorja.
  6. Hrano pripravljajte na teflonski ponvi ali na žaru, da hrane ne pripravljate na podlagi maščob (če se tega vseeno lotite, uporabite zgolj nekaj kapljic olja in nič več). Če si zaželite nekoliko bolj mastne hrane, pazite, da poleg ne uživate ogljikovih hidratov.
  7. Juhe in zakuhe bodo boljšega okusa, če ju pripravljate iz sveže zelenjave (zeleno dodajajte na koncu, ko je juha že skorajda nared).
  8. Odpovejte se oziroma zelo poredkoma jejte svinjino, klobase, hot doge, pršut, mesne kroglice, zrezke, pečeni krompirček. Tovrstno hrano zamenjajte s svežim sadjem in zelenjavo ter nepredelanim mesom in ribami.
  9. Pred vsakim obrokom spijte kozarec limonade s ščepcem kajenskega popra. Limona in vroča začimba močno alkalizirata, urejata presnovo, poleg tega pa bosta tudi zmanjšali apetit.
  10. Sadje jejte le med obroki (ne kot sladico) in pazite, da bosta od zadnjega obroka minili dve uri.
  11. Ko bi nekaj sladkega, si naredite domačo presno čokoladno kremo. Potrebujete avokado, presen kakav in stevio. Dodate lahko tudi namočene oreške in suho sadje. Izredno okusno, veliko bolj zdravo in vsekakor prijaznejše do vitke linije.
  12. Zjutraj telovadite 15 minut - na tešče. 2 minuti skačite na mestu, nato naredite 50 trebušnjakov, 10 počepov in 5 sklec. nato ponavljajte vaje, dokler ne mine 15 minut. Z jutranjo vadbo boste pospešili presnovo in kalorije porabljali cel dan.