Stoja na glavi

8. sep. 2014

Danes je dan, ko se bomo naučili stati na glavi. Si za? Stoja na glavi ali Salamba Sirsasana je odlična asana za pomiritev, odpravljanje stresa, jačanje rok in prsnega koša, izboljšuje prebavo, odpravljala pa naj bi tudi simptome menopavze.

Četudi se številni ustrašijo stoje na glavi, gre pravzaprav za dokaj preprosto asano. Ko si sčasoma naberemo dovolj moči, je zaupanje vase tisto, ki bo odločalo o tem, kako lahkotno jo bomo izvajali.

Gre za to, da jo moramo izvajati postopoma. S tem jačamo roke in ramenski obroč, možgani pa se privajajo na obrnjen položaj.

Kako se je lotim?

  • Postavim se na vse štiri.
  • Popazim, da so ramena nad zapestji in boki nad koleni.
  • Nato komolce položim na tla in sklenem dlani.
  • Zatilje zarinem v dlani, z nogami pa se začnem približevati obrazu.
  • Ko se bomo z nogami dovolj približali obrazu, se bodo noge avtomatično dvignile.

Sprva morda še ne boste mogli stegniti nog v stojo.

  • Dokler se roke ne okrepijo in najdete pravega ravnotežja, ohranite pokrčeni nogi.
  • V tem položaju vztrajajte nekaj vzdihljajev in se vrnite nazaj v položaj otroka.

Spočijte se in poskusite ponovno.

 

Ko boste prvič poskusili stegniti noge do konca, se postavite v bližino stene, da se boste lahko ujeli z nogami, če vam zmanjka ravnotežja.

Samostojno stojo izvajajte šele, ko boste 100% prepričani, da jo zmorete.

Začetniki, pozor!

Bodite pozorni, da večino teže nosijo roke, ne vrat.

Oznake