Kaj jesti pozno, da se ne zrediš?

12. sep. 2017

Če smo iskreni, vsi imamo tiste trenutke, ko nam pozno zvečer zakruli v želodcu in se odločimo obiskati hladilnik. Čeprav smo morda pozno večerjali, nas lakota ovira, da bi sladko zaspali. Kaj jesti oziroma kaj narediti, da se nam pozni večerni obiski hladilnika ne bodo poznali na postavi?

Da le ne bi pojedli vsega, kar nam pride pod roko, priporočamo, da kuhinjo in hladilnik pripraviš na možne nočne napade. Izberi hrano, ki bo ublažila lakoto in ne bo povzročila škode tvojemu metabolizmu, obenem pa bo pospešila kurjenje maščob na zadnjici, trebuhu in stegnih.

Spomin na poletje: borovnice in grški jogurt

Če ti zapaše nekaj sladkega, priporočamo mešanico borovnic in grškega jogurta. K sreči je ravno zdaj sezona borovnic, zato jih lahko tudi zamrzneš.

Ko se pokovka povalja v čokoladi

Pokovka slovi kot edini prigrizek, ki je dovoljen med nočnimi napadi kuhinje. Ima veliko koristnih prehrambenih vlaknin, poleg tega pa ima precej manj kalorij kot recimo čips.

Priporočamo, da na štedilniku razstopiš malo temne čokolade in povaljaš pokovko v tekoči čokoladi ter počakaš, da se vse strdi. Verjetno nam ni potrebno posebej poudarjati, da je vseeno pametno paziti na količino.

Zamrznjeno in ohlajeno sadje: s sladkim nad lakoto

Zamrznjena banana ali pa ohlajen ananas sta lahko odlična zamenjava za sladoled. Sta osvežilna in na sladek način rešujeta napade lakote.

Oreški: vendar pazljivo!

Oreški, mandlji, lešniki so izjemno pomembni za zdravje srca in ožilja, imajo pa žal tudi tudi visoko energijsko vrednost.

Da bi svojemu telesu zagotovila zadostno količino zdravih sestavin in se rešila lakote brez prekomernega vnosa kalorij, omeji vnos oreškov na od 25 do 30 gramov dnevno.

Se boš ustavila, boš dovolj močna?

Lakoto pa lahko preprečiš tudi na drug način, ki je tudi znanstveno dokazan. Kdo ve, ali se boš zmogla ustaviti pri 30 gramih božanskih indijskih oreškov, oziroma ali jih boš sploh tehtala.

Lakoto lahko preprečiš na znanstveno dokazan način, ta metoda pa bo obenem poskrbela še, da boš kurila maščobe na zadnjici, trebuhu in stegnih, tudi ko ne boš telovadila. Rešitev smo združili v paket, ki vsebuje vse, kar potrebuje ženska:

  • 2 paketa napitkov, s katerima boš kurila maščobe tudi brez gibanja
  • 1 paket napitek z indijskim trpotcem za uravnavanje prebave, ki deluje takoj
  • 60 kapsul, s katerimi boš zmanjšala vnos kalorij in zmanjšala apetit

Dodali smo tudi knjižico receptov, ki sta jih ustvarila Teja in Jani iz Tejani Kitchn. Naj omenimo, da je Jani s kombinacijo SlimJOY izdelkov in receptov izgubil več kot 20 kilogramov! Paketu smo dodali tudi DVD vadbo, ki jo je pripravila Špela Horvat. Tako trenirajo tudi zvezdnice, kot sta Scarlett Johansson in Britney Spears.

 

Kako deluje?

Napitek PsylliSlim s svojimi super močnimi vlakninami poskrbi, da boš dlje časa sita. Na račun indijskega trpotca (psyllium) ima nekoliko poseben vonj, je pa zato ultra učinkovit.

Topilec maščob BootBurn INTENSIVE te bo presenetil s celodnevnim kurjenjem maščob in kaj kmalu se boš lahko veselila prvih rezultatov. Kapsule SlimJOY pa bodo naredile piko na i. Te shujševalne kapsule prepolovijo vrednost zaužite hrane, pa naj si gre za maščobe ali ogljikove hidrate. Kaj to pomeni? Ne glede na to, koliko boš pojedla, tvoje telo bo absorbiralo le polovico porcije.

Kaj lahko s tem paketom pričakuješ?

  • Zmanjšan apetit
  • Manj vnosa kalorij
  • Kurjenje maščob na kritičnih predelih
  • manj kilogramov in manj maščobnih oblog
  • Normalno prebavo