3-dnevna dieta

1. mar. 2017
Ko se odločiš za dieto je pomembno, da poslušaš naravni ritem svojega telesa, saj boš tako res lahko dosegla optimalne rezultate. V najhitrejšem možnem času.

3-dnevno reset dieto boš svoje telo spravila v pravi ritem in mu tako omogočila, da bo v naslednji fazi telesno težo izgubljajo hitreje in lažje. Poleg tega lahko s to dieto v treh dneh izgubiš tudi do 3 kilograme.

Začnemo s vnosom 1.200 kalorij dnevno v 6 obrokih na dan. Po treh dneh kalorični vnos povečamo na 1.500 kalorij ali več, odvisno od stopnje fizične aktivnosti …

Pravilo je enostavno – držimo se priporočenih meric glede vnosa skupin živil.

  • 1 porcija beljakovin: 1 merica Best Whey to Fit ali 30 g pustega mesa ali 1 jajce ali 2 beljaka
  • 1 porcija maščob: 1 čajna žlička kokosovega masla, olivnega olja ali preliva za solato
  • 1 porcija polnozrnatih živil: polovico skodelice rjavega riža ali 1 kos polnozrnatega kruha
  • 1 porcija sadja ali zelenjave: 1 skodelica
  • 1 porcija mlečnih izdelkov: 1 skodelica posnetega mleka ali 35 g manj mastnega sira

 

JEDILNIK