10 učinkovitih trikov za raven trebušček

27. feb. 2017

Morate stisniti trebušček, da se spravite v svoje najljubše kavbojke? Obstajajo tudi manj boleči in dolgotrajnejši načini, da dosežete vitkejšo postavo.

Tu je nekaj trikov, ki vam bodo pomagali zožiti trebušček, stopiti odvečno maščobo in odpraviti napihnjenost.

Prehranjujte se ob uri

Ste vedeli, da obstaja najboljši čas za kosilo? Številni nutricionisti priporočajo obrok med 15. in 16. uro. Če takrat nimamo časa za kosilo, si nujno vzemimo čas vsaj za prigrizek. Tako bomo pospešili svoj metabolizem in uravnalei nivo krvnega sladkorja.

Nizek nivo krvnega sladkorja lahko povzroči zastajanje maščobe v predelu trebuščka, zato moramo za prigrizek poskrbeti vsake 4 ure.

Uporabite žogo

Nikoli nismo prestari za zabavo z žogo. Odlična vaja za raven trebušček pa je naslednja:

ulezite se na hrbet, pokrčite noge v kot 90 stopinj, žogo dvignite nad glavo in se s trupom dvignite tako, da se z žogo dotakneš kolen. Poskrbite, da križ nenehno na tleh – krčite le predel spodnjih trebušnih mišic.

Ponovite od 10- do 12-krat na dan.

Odločen “NE!” sladkorju

Nujno je, da zmanjšamo vnos sladkorja v telo. Najbolj nevarni so skriti sladkorji, ki jih užijemo skupaj z jogurti, omakami, sokovi in se tega sploh ne zavedamo… Bodite pozorni, da omejite vnos sladkorja v telo in tako zmanjšate maščobo, ki se nalaga okrog trebuščka.

Prežvečite hrano

Dobro žvečenje hrane preprečuje napihnjenost. Vsak grižljaj moramo prežvečiti vsaj 30-krat, da dobimo gladko zmes, tako se hrana lažje prebavi.

Dobra prebava pa posledično pomeni manj napenjanja in napihnjenosti. Poleg tega telo iz dobro prežvečene hrane prejme več hranil, vitaminov in mineralov, kot iz celih kosov hrane.

Soljena hrana lahko napihuje. Priporočamo, da uporabite naravno sol, ki vsebuje manj natrija. Pomembno je, da hrano tudi dobro prežvečite.

Naredite načrt

Za izgubo trebuščka so pomembne 3 stvari: prehrana, trening in spanje. Potrebujete vse troje za doseg svoj cilj, zato:

  • kuhajte doma in jejte kvalitetno hrano – obiščite tržnico in raziskujte nove okuse;
  • kupite karto v bližnjem fitnesu ali pa si vsak dan doma vzemite čas za telovadbo in raztezanje;
  • privoščite si vsaj 7,5 ur spanja na dan.

Ne uporabljajte toliko soli

Občutek napihnjenosti je lahko tudi posledica presoljene prehrane. Če že uporabljate sol, uporabi naravno – morsko sol, ki vsebuje manj natrija. Prav tako napihnjenost lahko povzroči sojina omaka, ki je bogata z natrijem.

Svojo hrano pa lahko bogato začinite z domačo paradižnikovo mezgo in kajenskim poprom, ki še pospešujeta presnovo.

Udarite odločno

Govorimo o telovadnici, kjer imajo boksarsko vrečo. Pri boksu vsak udarec izvira iz našega središča, torej bolj, ko boste aktivirali trebušne mišice, močnejši bodo udarci, vitkejši bo pas. Pri boksu prav tako pokurite več kalorij kot pri kateri drugi aerobni vadbi. Zato svojemu rednemu treningu nikar ne pozabite dodati še nekaj močnih udarcev!

Velikost je pomembna!

Seveda govorimo o porciji hrane. Nadzorujte velikost svojih obrokov, v njih pa vključujte polnozrnate testenine in riž, s katerimi boste lažje izgubili maščobo okrog trebuščka.

Opremite se!

Nobena sprememba ne pride čez noč, pa čeprav si to vse najbolj želimo. Nihče pa vas ne bo odvrnil od tega, da svoj napredek pospešite s thermoburnerjem Fat Out, ki bo s pomočjo kofeina, črnega popra in zelenega čaja nekoliko dvignil temperaturo telesa in poskrbel za hitrejše topljenje maščob.

Če boste jemali kapsule in njihovo moč izkoristili med treningom, bo poskrbel, da se boste še bolj spotili, prečistili in se že naslednji dan občudovali v ogledalu.