Ne bojte se vaj za moč!

1. mar. 2017
Sanjarite o vitki postavi in prikupni postavi? Če je odgovor pritrdilen, morate nadaljevati z branjem!

Pozabiti na kardio je možno …

Zavedamo se, da vaš cilj niso ogromni bicepsi ali širok hrbet. Najverjetneje si želite znebiti odvečnih kologramov in učvrstiti telo.

Pomnite: Raziskave kažejo, da vaje za moč v kombinaciji s kardio vadbo porabijo več telesne maščobe, kakor sama kardio vadba.

Med treningom z utežmi zmanjšujete zgolj telesno maščobo, medtem ko kardio vadba veča tudi porabo mišičnega tkiva.

Prednosti vadbe za moč:

  1. Poraba kalorij tudi po treningu. Po nekem času bo telo povečalo porabo kalorij še dolgo po tem ko boste zapustili telovadnico.: saj bo telo potrebovalo obilico energije za regeneracijo mišičnega tkiva. Z uvedbo vadbe za moč v vašo vsakodnevno aktivnost se ne boste znabili samo loblog okrog pasu, ampak vam bodo tudi oblačila veliko lepše pristajala.
  2. Močno srce, močne kosti. Raziskave kažejo, da vaje za moč izboljšujejo kostno gostoto, kar pomeni veliko manjše tveganje za zlome in odlično preventivo pred osteoporozo. Torej, če se vam približuje 50 rojstni dan: zgrabite utežke! Še več, vaje za moč bodo utrdile tudi vaše srce: samo dva meseca vadbe nekajkrat na teden zmanjša možnost kapi za kar 40% in srčnega napada za 15%.
  3. Zapeljiva postava. Sanjarite o čvrsti zadnjici? Izgubiti odvečne kilograme je nekaj, povsem nekaj drugega pa pomeni oblikovati zadnjico v želene obline. Za kaj takšnega je vadba za moč nepogrešljiva. Rezultate lahko s pomočjo uteži še povečate. Nikakor pa se ne zaženite takoj proti težkim utežem, saj bo ena sama utež povsem zadostovala. Ne pozabite na pravilno tehniko izvajanja vaj. Hrbet držite ravno med izvajanjem počepov, če je možno prosite za trenerjevo pomoč. Ta vam bo pokazal nekaj vaj in poskrbel za to, da jih boste izvajali pravilno.

Če boste delali vaje za moč, še ne pomeni, da boste v mesecu dni kot Popaj. Boste pa zelo hitro lažje nosili težke vreče iz trgovin, poleg tega pa se bo vaš trud poznal tudi v oblikah rok, ki bodo videti vitkejše. Ni bojazni, da bi bili po nekaj treningih videti kot dolgoletni dvigovalec uteži. Zagotovo pa lahko pričakujete veselo presenečenje, ko boste čez nekaj mesecev nadeli svoj bikini!