Kakšna vadba je primerna za tvoj tip postave?

1. mar. 2017
Vsaka od nas je edinstvena. Tako po osebnosti, kot tudi po izgledu. Najbolj očitna vizualna razlika med našimi telesi pa je raznolikost postav. Glede na to se razlikujejo tudi vadbe, s katerimi najbolje okrepimo »kritične« predele.

POSTAVA JABOLKO

Za ta tip postave je značilno, da imaš suhe roke ter noge, maščoba pa se ti večinoma nabira na predelu trebuha. Tvoja glavna prioriteta je torej zmanjšanje obsega trebuščka.

Dekleta s postavo jabolka se morajo osredotočiti na aerobno oz. cardio vadbo. Blazinice okrog trebuščka se najpočasneje topijo. Zelo pomembno je tudi, da iz svojega jedilnika izključiš nepotreben sladkor, zaradi katerega si vedno lačna.

Najboljše vaje:

  • Aerobna vadba, ki se je nikar ne izogibaj je tek, rolanje, kolesarjenje, drsanje – vse kar lahko izboljša tvojo kondicijo.
  • Začni z manjšo razdaljo in jo vsak teden podaljšaj za 10%, tako se boš izognila nepotrebnim poškodbam in preutrujenosti telesa.
  • Za boljše in hitrejše rezultate, po aerobnem treningu naredi še 20 x 3 ponovitve vaj za trebušne mišice.
  • Za doseganje še daljše razdalje, z manj truda si pomagaj s SHAPE iT Arginine, ki bo tvojim mišicam dal dodatno moč in vzdržljivost.

Zdrži še malo, popoln trebušček je že za naslednjim ovinkom.

POSTAVA HRUŠKA

Za ta tip postave je značino, da si širša v spodnjem delu (bokih), kot v zgornjem. Tvoja glavna prioriteta naj bo okrepitev rok in ramenskega obroča.

Dekleta s hruškasto postavo se pogosto osredotočijo na trening spodnjega dela telesa, počepi, dvigi nog – seveda želite, da so tudi vaša zadnjica, noge in stegna napeta; ampak ne pozabi, če želiš, da tvoje telo izgleda uravnoteženo nikakor ne smeš pozabiti na vaje za krepitev zgornjega dela telesa.

Najboljše vaje

  • Aerobna vadba, ki bi bila zate najprimernejša je tek, začni počasi in hitrost povečuj. Po 5 minutah, teci 45 sekund z maximanlno hitrostjo in nato počivaj 90 sek. To ponovi 2-3x.
  • Anerobna vadba, ki ti jo priporočam pa so sklece. Lahko delaš ženske ali moške – 10x ozke sklece (z rokami ob telesu) in 10x široke.
  • V kombinaciji s treningi ti priporočam uporabo SHAPE iT Train 2 Burn, ki bo poskrbel za hitrejše topljenje obvečnih maščobnih blazinic.

Sanjska postala ni več nedosegljiva.

POSTAVA PEŠČENA URA

Za ta tip postave je značilno, da je obseg tvojih prsi in bokov večji kot obseg tvojega pasu. Tvoja glavna prioriteta je učvrstiti in oblikovati celotno telo.

Najboljše vaje:

  • Zate je najboljša kombinacija aerobne ter anaerobne vadbe. 1x na teden se odpravi tečt, rolat ali kolesarit. 2x na teden pa se osredotoči predvsem na krepitev svojih rok ter nog.
  • Priporočam ti, da dolžino teka/kolesarjenja vsak teden povečuješ le za 10%, da se izogneš nepotrebnim poškodbam.
  • Med anaerobno vadbo pa maksimalno obremeni noge ter roke. Priporočam ti trening v kombinaciji z izpadnimi koraki (naprej ter vstran) ter počepi z utežmi, sklecami ter trebušnjaki za stranske mišice.
  • Če imaš težave s prekomernim apetitom in želiš hitreje izgubiti dodatne kilogramčke ti predlagam kombinacijo treninga s SHAPE iT Fat Out!

Tvoj največji sovražnik je sladkor, ki še povečuje željo po predelani, sladki hrani. Izogni se mu!

POSTAVA ATLETA

Za ta tip postave je značilno, da je tvoje telo enakomerno široko v ramenih, pasu in bokih. Tvoja glavna prioriteta je torej učvrstitev jedra, popolno oblikovanje zadnjice in stegen.

Dekleta z atletsko postavo večinoma ne potrebujejo več veliko za dodatno oblikovanje postave. Za boljše počutje in preventivo, da so mišice vedno lepo izoblikovane potrebuješ le nekaj trebušnjakov in vaj za zadnjico ter stegna.

Najboljše vaje:

  • Zate so najboljše anaerobne vaje. Lahko jih narediš sama doma ali pa v fitnesu.
  • Dnevno bo za ohranitev atletske postave zadostovalo 40 x trebušnjakov (navadni ali stranski), 20x izpadnih korakov z utežjo (pri tem vključi tudi delovanje rok), 20 x dvigov zadnjice od podlage in hiter tek po stopnicah.
  • Če imaš možnost, ti priporočam tudi obisk pilatesa, ki bo učvrstil tvoje jedro.
  • Seveda ne pozabi na pomembno regeneracijo po treningu, ki jo tvoje mišice nujno potrebujejo. Priporočam ti SHAPE iT My Whey Of Life, ki vsebuje aminokisline, vitamine in minerale.

Ker si tvoje telo zasluži le najboljše.