Vadba Malinie®

Vadba Malinie®

13. jan. 2014

Poženite kri po žilah, dvignite srčni utrip in poživite telo z živahno vadbo Malinie®. Vadba naj vam ne vzame več kot 15 minut. Najbolje je, da vam postane jutranja rutina, saj boste s tem dosegli, da boste cel dan topili maščobe hitreje. Pa še ponosni boste lahko, da ste že zjutraj naredili nekaj zase!

Kako povečati učinek fizične vadbe? Preden začnete vaditi s kozarcem vode poplaknite kapsulo Malinie®.

Ladja

  • Usedite se na tla, sedite zravnano in s stegnjenimi nogami.
  • Zgornji del trupa nato malce nagnite nazaj, noge pa stegnjene dvignite v zrak. Pazite, da ne ukrivite hrbta, nikar ne popustite trebušnih mišic. Ravnotežje zadržujte s stegnjenimi rokami. Zadržite 10 sekund.
  • Počasi, s kontrolo, se uležite na hrbet. Dvignite roke nad glavo in pretegnite trebušne mišice. Usedite se nazaj in ponovite proces. Spet zadržite 10 sekund.
  • Ponovite 3x.

Dvig zadnjice

  • Uležite se na hrbet, roke pustite ob telesu, z dlanmi navzdol.
  • Dvignite zadnjico in zadržite položaj 5 sekund. Medtem stiskajte zadnjico.
  • Spustite zadnjo plat tik nad tlemi in se spet vrnite v prejšnji položaj.

Bočni trebušnjaki

    • Lezite na bok tako, da se upirate na spodnjo rok. Dvignite obe stegnjeni nogi skupaj. Preden jih dokončno spustite na tla, jih ponovno sunite v zrak.
    • Spustite na tla.
    • Ponovite 15x.

Cikel

Celotno serijo ponovite vsaj še enkrat.

Oznake