Vadba za poslovneže

Vadba za poslovneže

13. jan. 2014

Vsakodnevno delo v pisarni prinaša napetost, stres in živčnost, aktivni odmori med pisarniškim delom pa le v nekaj minutah poskrbijo za to, da se sprostimo, zberemo in postanemo bolj učinkoviti. Razgibajte se v pisarni, telo vam bo zagotovo hvaležno.

Napetost v mišicah, bolečine in slab krvni obtok?

Delo v pisarni prinaša številne nevšečnosti, kot so

  • težave z bolečinami,
  • glavoboli,
  • slabim krvnim obtokom ter
  • napetostjo in stresom.

Vseeno nam pogosto zmanjka časa za telovadbo v naravi ali v telovadnici. In če ste se tudi vi že večkrat vprašali, kako bi se najlažje spopadli z vsakodnevnimi pritiski, vam svetujemo, da svoj odmor na delovnem mestu izkoristite za nekaj osnovnih in lahkih vaj, ki bodo razbremenile mišice in vezi ter pospešile krvni obtok.

1. vaja: Raztezanje križa, bokov in vratu

Ko sedite, prekrižajte levo nogo prek desne. Desno roko položite na zunanjo stran levega stegna, z desno roko pa vlecite proti desni strani. Medtem obrnite glavo in poglejte čez ramo. Zadržite pet do deset sekund. Ponovite na drugi strani in počasi dihajte. Vajo skušajte delati večkrat na dan.

2. vaja: Raztezanje prstnega koša, rok in ramen

Če ste velikokrat nagnjeni naprej, pred tipkovnico, morate redno raztezati prstni koš ter ramenski obroč. To naredite tako, da stegnjene roke odprete široko navzven, hkrati navzven vrtite tudi zapestja in potisnete ramena nazaj. Svoje telo boste v tej pozi premikali ravno v nasprotni smeri nagnjenosti naprej in dobro raztegnili prstni koš.

3. vaja: Raztezanje nog, kolen in gležnjev

Če večino svojega delavnega časa presedite, je nujno, da noge vsaj med odmorom raztegnete. Stopite za stol, ohranite pokončno držo ter se primite za naslonjalo stola. Z roko zgrabite levo nogo za gleženj, pri tem naj bo stegno v ravni liniji druge noge. Nato potisnite nogo čim bolj proti zadnji strani, medtem ko se z drugo roko podpirate za stol. Nato ponovite še z desno nogo.

Za telesno aktivnost izkoristite vsako priložnost

Poskrbite za to, da vsako uro vstanete in se malo sprehodite ter namesto dvigala uporabljajte stopnice, saj boste s tem zagotovili stalen pretok krvi v rokah in nogah, posledično pa boste tudi manj napeti.

Oznake