Vaje za lepe roke

5. maj. 2015 | Objavil Irena Pfundner Tkalec

Ko se odpravimo v fitnes imamo zelo verjetno cilj izgubiti odvečne kilograme, tako da izgubimo obloge okrog trebuha, zadnjice in stegen. Ko nam osebni trener sestavi trening vadbe praviloma v trening vključi tudi vaje za ramena in roke, a večina jih ob tem zmrzne: Ne, ne, ne, nočem tistih mišičastih rok. Nočem postati možata.

Strah je seveda odveč. Če bi se dalo tako hitro pridelati mišice v kateremkoli delu telesa, potem bi se veliko več ljudi potegovalo za naslov Mr in Miss Olympia.

Za to, da bi si z vadbo pridelali hribovite roke, bi ob dvigovanju težkih uteži skoraj zagotovo morali uživati še kakšne nedovoljene substance. Brez tega pa bo rezultat vadbe točno takšen, kot si želimo – izgubljali bomo odvečne maščobne blazinice in učvrstili posamezne mišične skupine. SlimCut topilci maščob in pospeševalci metabolizma bodo ta proces še pospešili.

Naš način razmišljanja moramo iz strahu pred preveč mišic, preusmeriti v celostno obravnavo telesa. Lepota je v simetriji, se strinjate kajne?

Če bodo naša zadnjica in noge čvrste, ko bomo dvignili roko pa bo njen spodnji del zaplapolal kot odmev, ne bomo ustvarili najboljšega vtisa. Praviloma smo celo nagnjeni k temu, da vso pozornost preusmerimo na tisto, kar nam ni všeč. Torej sploh ne bomo opazili čvrstih delov telesa, če bo le en med njimi mehak.

Novejše smernice v poznavanju anatomije in fiziologije telesa nas učijo, da so posamezni deli telesa med seboj zelo povezani. Tudi posamezne mišice v telesu se povezujejo v sklope, ki potekajo po celi dolžini telesa.

Kako že pravijo, včasih nas boli mezinec na nogi, vzrok bolečine pa izvira iz zoba. Kakšni ljudje imajo bolečine v stopalih, ki izvirajo iz težav v ledvenem predelu hrbtenice. Drugim drevenijo prsti na rokah, težave pa izvirajo iz vratnih vretenc. Nikakor torej ne gre izločevati posameznih delov telesa, saj so vsi med seboj nepogrešljivo povezani.

Za ženske po 50. letu starosti je sploh značilno, da imajo zgornji del rok povsem zmehčan in rad plapola ob mahanju. Do tega pride prav zaradi tega, ker mišice v rokah in ramenih ohlapnejo. Ta pojav najlažje preprečimo (ali odstranimo) prav z vajami za roke in ramenski obroč.

Z leti se tudi zmanjša količna hormonov, ki so potrebni za gradnjo in obnovo mišic, zato je potrebno za enak učinek izvesti več ponovitev vaj kot v mladosti.

Video vadba za lepe roke

Najbolje torej, da se kar spravimo k vadbi. Za to, da se nam poleti ne bo treba skrivati za dolgimi majicami in bomo pogumno nosili majčke brez rokavov, se bomo v tem tednu posvetili oblikovanju zgornjega dela telesa. 

Oznake