S temi vajami boste izbrisali celulit

1. mar. 2017
Tudi ti sanjaš o napeti ritki? Želiš kar izbrisati celulit? Pred teboj je par vajic, ki ti vodo pomagale doseči ta cilj! Za preproste in predvsem zabavne vaje si moraš vzeti vsak dan 15min in verjemi mi, da se bosta tvoje počutje in postava začela izboljševati!

Najprej začniva z ogrevanjem, zaokroži z rokami, zasukaj boke in naredi kakšen izpadni korak, da ogreješ mišice.

ČVRSTA RITKA

  • Dvižni most

Lezi na hrbet s pokrčenimi koleni, roki naj bosta ob telesu z dlanmi navzdol. Stopalo upri v tla, levo nogo pa dvigni proti stropu. Prste iztegnjene noge imej vedno potegnjene proti sebi.
Močno stisni mišice zadnjice, ko se z boki dvigneš od tal. Med ponovitvami ritke ne spuščaj do tal.

  • Počepni!

Nogi postavi vzporedno v širino bokov in se z ravnim hrbtom z ritko približuj tlom. Počep končaj, ko bo kot v kolenu 90 stopinj. Nato se dvigni in zategni ritko ter stisni lopatici skupaj. Ob celotni izvedbi vaje ne pozabi napeti trebušček!

  • Stopničko višje!

Levo nogo postavi na stopnico, da bo v kolenu pravi kot. Težo prenesi na prste noge, ki je na stopnici. Drudo nogo postavi v izpadni korak in stegnjeno nogo spuščaj dokler ne prideš do pravega kota v kolenu. Če te kakorkoli zanaša, stisni trebušne mišice. Vajo ponovi še z drugo nogo.

 

LEPE NOGE

  • Počep na eni nogi

Roke iztegni predse, tako da bodo vodoravno s tlemi, in dvignite desno nogo. Iz stoje na eni nogi naredite počep – boke potisnite nazaj in se spustite navzdol. Desna noga ostaja dvignjena.
Pri počepu na eni nogi veljajo ista pravila, kot pri klasičnem počepu. Bodi pozorna, da pri spuščanju navzdol ne dvigneš pete, trup pa poskusi ohraniti čim bolj pokončno. To storiš tako, da vklopiš še trebušne mišice. Vajo ponovi še z drugo nogo.
P.S. Če je vaja pretežka, jo lahko izvajaš tako, da se z eno roko oprimeš stola ali se nasloniš na steno.

  • Hoja po prstih

V roki primi uteži in ju drži ob telesu. Stopi na prste in se po prstih sprehajaj po prostoru. Hodi 60 sekund.

 

  • Izmenični izpadni korak s poskokom

Z desno nogo stopite korak naprej, v položaj izpadnega koraka – koleno zadnje noge se skoraj dotakne tal, v kolenskem sklepu prednje noge pa je položaj pravokoten (pazi da koleno ne gre preko tvojih prstov na nogi!). Vsa teža je na sprednji nogi. Iz tega položaja skoči tako, da zamenjaš nogi ter doskočiš nazaj v položaj izpadnega koraka. Zdaj imaš spredaj svojo levo nogo.  Vajo izvajaj povezano.

Med vajami se zabavaj, pusti kalorijam, da se kurijo kar same od sebe!

Seveda ti z nobeno od vaj ni treba pretiravati, poslušaj svoje telo in ne presegaj svojih zmožnosti, da ne bo prišlo do kakšne nepotrebne poškodbe.

Začni z vsako vajo 10-12 ponovitev (pri nogah 6 ponovitev z vsako nogo), potem pa število ponovitev večaj, ko se boš počutila bolj močno. Če imaš doma kakšne uteži (lahko napolniš tudi plastenke z vodo ali peskom), v vadbo po želji vključi tudi te!

Med vadbo ne pozabi na rehidracijo svojega telesa, napolni ga z vitamini in minerali, katere najdeš v najboljšem napitku tega poletja, La Vita Isotonic!

V kurjenju odvečnih maščob se mi pridruži tudi ti!