Yin joga

Yin joga

4. apr. 2015 | Objavil Anja Bohinc

Joga pozna veliko tehnik, pristopov. Sama rada učim vinjaso, ki je zelo fluidna tehnika, povezuje dih in telo, neprestano smo v gibanju in tvorimo z asanami nekakšno koreografijo.

Yin joga je tista, ki nas obrne navznoter, vase, ki nas uči posluha samega sebe. Yin je najprimernejša ob trenutkih, ko smo zares utrujeni, izčrpani, iščemo odgovore, potrebujemo umiritev. Asane držimo dolgo časa in so zato še toliko bolj učinkovite, saj se zares predamo, tkiva imajo čas, da se raztegnejo, postanejo prožna in s tem tudi naš um, počutimo se sproščene.

Supta Badha Konasana

  • Ležimo na hrbtu, podplata se združita in koleni pokrčimo,
  • Roke položimo tako, kot nam je ljubo,
  • Lopatici se malce približata in s tem odpremo prsni koš,
  • V asani počivamo 5 minut.

Srečen otrok

  • Palce nog objamemo s kazalcem in sredincem rok,
  • Kolena pokrčimo,
  • V asani smo lahko pri miru, ali pa telo malce zibamo levo desno in uživamo v igranju,
  • V asani se igramo in ostajamo 5 minut.

Navasana

  • Kolena pokrčimo
  • V sedečem položaju podplate dvignemo od tal in poiščemo ravnotežje,
  • Roke položimo vzporedno s tlemi,
  • Nege držimo v zraku, prsti na nogah so v »špički« in vzporedno s tlemi,
  • Asano drimo 5 minut,
  • Če je asana v prevelik izziv, jo spustimo in najdemo ravnotežje nazaj, vztrajamo.

Setu Bandha / polmost

  • Ležimo na hrbtu, noge so ob zadnjici,
  • Roke so ob telesu,
  • Medenico dvignemo visoko v zrak,
  • Pozorni smo na to, da so dihalne poti sproščene, da je vrat dolg.
  • Asano držimo 5 minut.

Yin jogijsko prakso lahko zaključite ponovno z Supta Badha Konasano ali Savasano (položajem mrtveca)

Praksa je nežna, uči vztrajnosti, utrjuje trebuh, osrednji del telesa, zadnjico, noge in spodbuja hormone sreče ter umirja. Lepa, nežna praksa, h kateri se lahko vračate kadar ste utrujeni od sedenja, vožnje, predolgega dneva, stresa, kadar iščete odgovore, kako naprej in kaj je za vas najbolje. 

Namaste, Anja.

Oznake