Učinkovito hujšanje – najpomembnejše so kalorije!

Verjetno ste že slišali za pravilo 80:20. To pravilo velja pri hujšanju in pomeni, da je uspešno hujšanje 80 % odvisno od naše prehrane in (samo) 20 % od telesne vadbe.

Vas to preseneča? Nadaljujte z branjem.

Bistvena je prehrana

Ko začnete s hujšanjem, ne pozabite, da je uspešen rezultat vedno sestavljen iz kombinacije pravilne prehrane in telesne vadbe, vendar je v tej enačbi vnos hrane najpomembnejši.

Ne glede na to, kakšno prehrano imate radi, poskrbite, da bo uravnotežena in se odločajte za polnovredna, nepredelana živila, vključno s pustimi beljakovinami, zelenjavo in sadjem. Ne pozabite v svojo prehrano vključiti tudi maščob – nekateri vitamini so namreč topni v maščobah, poleg tega pa bodo nenasičene maščobe poskrbele za daljši občutek sitosti.

Prav tako poskusite v svoj jedilnik vključiti čim več zdravih alternativ. Začnite z majhnimi spremembami (in ni nujno, da se silite z zeljnatim čipsom!).

Morda začnite jutro s skledo okusnih ovsenih kosmičev namesto granole? Ali pa namesto predelanih žitaric izberite polnozrnate . Morda zamenjate testenine za sveže rezance iz bučk ali pa solati dodajte pečeno čičeriko namesto kruhovih krutonov?

Če še niste, se raje odpovejte sladki in gazirani pijači in se raje odločite za kozarec vode. To je le nekaj idej za začetek.

Triki za premagovanje želje po hrani

  • Zelo pomembno je, da svoje obroke načrtujete vnaprej. Tako poskrbite, da je vaša prehrana hranljiva in uravnotežena, hkrati pa preprečite prenajedanje in se izognete nezdravim izbiram.
  • Če se lakota vseeno pojavi, pa se odločite za bolj zdrav prigrizek.
  • Preglejte svoj jedinik in se odločite za polnovredna živila in živila z visoko vsebnostjo vlaknin (fižol, sadje in zelenjava). Vključite tudi živila, bogata z beljakovinami (meso, ribe, tofu, oreščki ...), ki jih bo vaše telo prebavilo počasi in vas bo tako dlje časa ohranjalo site – s tem boste tudi zmanjšali željo po hrani.
  • Popijte kozarec vode. Pogosto mislimo, da smo lačni, a smo v resnici samo žejni.
  • Razmislite tudi o tem, da v svojo prehrano vključite Garcinio Cambogio, saj ima njena glavna učinkovina (hidroksicitronska kislina - HCA) kar trojni učinek: zmanjšuje apetit, preprečuje kopičenje nove maščobe v telesu in spodbuja hujšanje.

Gibajte se

To, da pokurite čimveč kalorij je seveda bistveno, ko poskušamo shujšati. Poskrbite, da se dovolj gibate – vsaka aktivnost šteje! Hoja je morda eden najlažjih načinov, da ostanemo aktivni. Poskrbite samo, da imate hitrejši tempo in že ste na pravi poti.

In še ena dobra novica: kalorije lahko kurite tudi, ko ste doma ali greste po opravkih – opravljate različna opravila okoil hiše, kosite travo, hodite stopnicah ali pa nakupujete v trgovini. Z gospodinjskimi opravili je mogoče pokuriti od 100 do 300 kalorij na uro, seveda pa je vse odvisno od vrste dejavnosti in intenzivnosti, s katero to počnete.

Spoznajte KiloShred

Da bi vam pomagali hitreje doseči svoje cilje, smo ustvarili KiloShred. Obravnava vsa glavna področja hujšanja:

  • Pospeši metabolizem
  • Spodbudi kurjenje maščob
  • Zmanjša vnos kalorij z nadzorom apetita in blokiranjem absorpcije ogljikovih hidratov
  • Bori se proti zadrževanju odvečne vode (adijo napihnjenost in otekanje!)

Prepričljivo, kajne? Samo počakajte na neverjetne rezultate – komaj čakamo, da slišimo vašo zgodbo o uspehu!