Za poslovneže: Popoln zajtrk za umirjen dan

8. jan. 2014

Stalen in prekomeren stres škoduje organizmu, zmanjšuje učinkovitosti imunskega sistema ter povzroča motnje v delovanju hormonov. Skušajte ga premagati, še preden pridete v službo – s popolnim zajtrkom, ki vsebuje živila, ki pomirjajo na naraven način.

Kljub temu, da je stres je v dandanašnjem ritmu življenja zelo pogost, niti ne pomislimo, da bi ga lahko, še preden se delovni dan dodobra začne, preprečili. To lahko storimo z uživanjem živil, ki pomirjajo in nas ščitijo pred stresom. Mednje uvrščamo borovnice, pomaranče, oreščke, zeleno listnato zelenjavo, ribe, sladki krompir, posneto mleko in puranje meso. Kakšen bi moral biti torej naš zajtrk?

Žitarice z jogurtom in borovnicami

Borovnice so bogate z vitaminom C, ki daje energijo, zaradi reguliranja nivoja sladkorja v vašem organizmu, pa je izvrsten borec proti stresu. Žitarice so odlične za začetek dneva, saj so zdrave in preproste za pripravo. Vsebujejo veliko vlaknin, mineralov in vitaminov ter malo kalorij. Dokazano je tudi, da žita za zajtrk ublažijo lakoto in pomagajo pri izgubi kilogramov.

Nasvet:

Za zdrav zajtrk si privoščite žitarice z jogurtom in borovnicami, dodate pa lahko tudi oreščke, ki so prav tako učinkoviti pri zmanjševanju stresa.

Sveže sadje in kozarec mleka

Če ste med tistimi, ki zjutraj nikakor ne morejo najti časa za zajtrk, je sveže sadje v kombinaciji z mlekom idealen začetek dneva. Sveže sadje je odlična rešitev tudi za tiste, ki zjutraj težko jedo, saj vsebuje veliko vitaminov, mineralov in vlaknin, posneto mleko pa vsebuje beljakovine, ki pomagajo pri stabilizaciji sladkorja v krvi. Kljub temu, da je zajtrk povsem enostaven, poskrbi za vso potrebno energijo in nas hkrati tudi pomirja.

Dimljeni losos s skuto

Omega 3 maščobne kisline v lososu, imajo skorajda nešteto pozitivnih učinkov na naše zdravje. Koristne so za srce in ožilje, krepijo imunski sistem in delujejo celo proti rakavim obolenjem, poleg tega pa zmanjšujejo tudi stres. Skuta ima veliko beljakovin, zato nas za dalj časa nasiti, poleg tega je tudi izjemno zdrava, saj na telo učinkuje antikancerogeno, protibakterijsko ter protialergijsko.

Recept:

Na polnozrnato žemljico namažite skuto, v katero ste zmešali drobnjak, malce limoninega soka in poper, položite dimljeni losos, pokapajte z nekaj kapljicami oljčnega olja in uživajte v popolnem zajtrku.

Oznake