Zakaj bi morali jemati vitamin C?

1. feb. 2016

Ni vitamina, ki bi bil bolj raziskan in ni mikrohranila, ki bi imel na naše telo večji vpliv.

Vitamin C za zdravje celotnega telesa

Ni vitamina, ki bi bil bolj raziskan in ni mikrohranila, ki bi imel na naše telo večji vpliv.

Medtem ko ga rastline pridelujejo same, ga morajo živali in tudi ljudje v telo vnašati s prehrano. Najlažje ga pridobijo iz svežega sadja in zelenjave (paprika, brokoli, kivi, itd.), daleč največ vitamina C pa vsebuje preprosta grmovnica iz družine rožnic iz katere so naše babice najraje kuhale čaj – ja uganili ste, gre za šipek.

ALL IN A DAY vitamin C je pridobljen prav iz šipka – kar pomeni, da dnevni vnos vitamina C pravzaprav zaužijete neposredno iz narave. Edinstveni šipek smo izbrali ker:

  • je eden redkih plodov narave, katerega v naravni medicini uporabljajo že 3000 let;
  • ne povzroča neželenih stranskih učinkov in je primeren za nenehno uživanje[1];
  • v 100 g vsebuje kar 426 mg vitamina C, kar je 8x več kot limona;
  • vsebuje vse vitamine C kompleksa, ki omogočajo hitrejšo absorpcijo;
  • raste tudi pri nas v naravi.

Kakšni so pozitivni učinki vsakodnevnega uživanja vitamina C?

  • Nudi oporo imunskemu sistemu in preprečuje prehlade;
  • omogoča nastajanje naravnega kolagena in upočasnjuje procese staranja;
  • poskrbi za hitrejše obnavljanje poškodovanih celic ob urezninah, opeklinah in odrgninah;
  • ohranja zdravje naših dlesni, zob in kosti;
  • deluje antioksidativno in preprečuje nastanek raka, hkrati pa tudi upočasnjuje njegov nadaljnji razvoj in širitev;
  • znižuje nivo slabega holesterola v krvi;
  • povečuje absorpcijo železa, ki preprečuje slabokrvnost;
  • izboljšuje počutje, še posebno učinkovit pa je v času spomladanske utrujenosti;
  • spodbuja rast las in nohtov

Za koga je primeren?

Uživanje vitamina C je nujno potrebno za vsakega posameznika, saj ga telo samo ne zna izdelati. Največji problem se pojavi pri:

  • kadilcih,
  • športniki,
  • ljudeh, ki trpijo za večno utrujenostjo,
  • starejših, ki se soočajo s kostnimi spremembami,

ki potrebujejo večji vnos vitamina C v telo kot ostali. Enostaven razlog je v tem, da se pri njih vitamin C absorbira počasneje in porablja hitreje.

Koliko vitamina C na dan?

Vaše telo je vaš najboljši pokazatelj dnevne potrebe po vitaminih. Če se simptomi utrujenosti, suhe kože, krvavitev iz dlesni, vrtoglavice in cepljenja nohtov ne bodo prenehali, morate vnos vitamina v telo povečati – nasprotno, če se nandno pojavijo prebavne težave (driska) in bolečine v želodcu je to znak, da ste dnevno količino prekoračili.

Študije[2] navajajo, da je minimalen dnevni vnos za moške 90 mg/dan in za ženske 75 mg/dan, maksimalen dnevni vnos za oba spola pa 2000 mg/dan. Vendar je ključno dejstvo, da moramo poslušati svoje telo in vse uživati z mislijo, da ga ohranimo zdravega in polnega energije.

Ker z vitaminom C praktično ne moremo predozirati, lahko z zviševanjem dnevnega vnosa dosežemo izjemno hitre učinke!

ALL IN A DAY Vitamin C vam nudi kar 5-kratno dozo vitamina C, ki je 100% naraven!

Zakaj in kdaj je pomembno jesti vitamin C?

Vnos vitamina C se priporoča zjutraj, sočasno z zajtrkom, saj je vitamin C topen v vodi in se bo zato še isti dan sam izločil iz telesa – in prav to je razlog, zakaj ga moramo uživati vsak dan.

Pomemben vir vitamina C je sveže, neobdelano sadje in zelenjava – vendar ga kljub vsemu temu v telo še vedno ne vnesemo zadosti, saj takoj, ko sadje in zelenjavo odtrgamo ali vzamemo iz zemlje zaradi oksidacije vsebnost vitamina pade – zato je potreba po dodatnem vnosu vitamina v telo nujno potrebna.

Pomembno je tudi, da se zavedamo, da vitamin C vsebujejo tudi lupine citrusov. Ko ožet limonin sok (brez lupine) zlijemo v vroč čaj izgubimo skoraj 90% vitamina, ki ga je sadež sprva vseboval. Enako je tudi z ostalim svežim sadjem in zelenjavo, ki jo lupino, pečemo, kuhamo in ji tako še dodatno odvzemamo vitamine. Zato tudi če pojemo veliko sadja in zelenjave, morda to še vedno ne zadostuje našim dnevnim potrebam!

Poleg vsega je vitamin C ključen faktor pri izgubi teže. Ob pomanjkanju vitamina C je dokazano[3], da bo vaša pot do izgube kilogramov občutno težja. Če pa boste vitamin pridno vnašali v svoje telo, bo med telesno vadbo prišlo do hitrejšega porabljanja maščob in dviga energije.

Prednosti ALL IN A DAY Vitamin C 500 mg:

Poleg tega, da je ALL IN A DAY Vitamin C pridobljen iz 100% naravnih sestavin, ima še druge pozitivne učinke:

  • primeren je tudi za vegane, saj vsebuje le izvleček šipka in ovojnico iz 100% naravne celuloze;
  • vsebuje čisti in naravno pridobljen vitamin C, ki zadovolji dnevno potrebo vsakega posameznika;
  • z eno kapsulo na dan omogoča zaužitje enakovredne količine vitamina kot če bi pojedli 8 svežih limon;
  • ob vsakodnevni uporabi zagotovi vse mogoče pozitivne učinke;
  • ne obremenjuje naših jeter in ledvic, ki prečiščujejo telo;
  • ne razdraži naše sluznice in želodca, kot to povzročijo šumeče in sintetično ustvarjene tablete;
  • se hitro absorbira in prične učinkovati ob zaužitju.

Ste vedeli?

Več kot 95% vitaminov na trgu je sintetičnih.[4] 

Zakaj je naravno pridobljen vitamin C boljši od sintetičnega?

Nobena novost ni, da se vsak vitamin danes da pridobiti tudi v laboratoriju. Trenutno pa je najbolj popularna askorbinska kislina oz. sintetična oblika vitamina C, ki jo pridobivajo iz sladkorja. Največji problem je, da askorbinska kislina sploh ni pravi vitamin C, ampak je le zunanja zaščitna lupina, ki varuje celoten kompleks – znan kot vitamin C. Torej telo iz askorbinske kisline ne bo dobilo nobenega pozitivnega učinka, ampak bo sintetičen vitamin preprosto le izločilo. 

Ker se sintetična dopolnila slabše absorbirajo, se pričnejo nabirati v jetrih in ledvicah. Tako lahko privedejo do številnih bolezni, namesto da bi nam pomagala do vitalnejšega življenja.

Zato VEDNO izberite vitamine, ki so narejeni iz izvlečkov iz narave (ne iz laboratorijske kapsule) in poskrbite za zdravje svojega telesa.