Zdrava prebava je ključ do zdravja

Zdrava prebava je ključ do zdravja

18. jun. 2014

Prebava vse zaužite hrane poteka v zdravem črevesju manj kot 24 ur. Če je hrana prekomerno predelana, ji primanjkuje predvsem naravno prisotnih vlaknin in aktivnih encimov. Vse to v kombinaciji z nerednim uživanjem hrane, premajhnim vnosom tekočine, nezadostno telesno aktivnostjo in prekomernim stresom vodi do lene prebave, ki jo lahko občutimo kot napihnjenost, napenjanje in bolečina v predelu trebuha. Ta lahko traja tudi 70 in več ur, kar pa seveda ni zdravo, lahko je celo nevarno.

Prvi simptomi lene prebave, ki jih opazimo, so napenjanje in napihnjenost, bolečine v predelu trebuha, in težave z odvajanjem trdega in pogosto zasušenega blata. Če prebavnih težav ne uredimo, so posledice lahko mnogo hujše od zaprtja. Zamaje se lahko temelj našega zdravja.

Dlje časa, kot traja, bolj nam škoduje

Lena in neredna prebava prinašata številne neprijetnosti. Če prebavljene hrane ne izločamo redno in vsakodnevno, začne v črevesju gniti, pri tem pa se tvorijo škodljivi strupi. Ti se preko črevesja absorbirajo v kri in se kopičijo, ter tako obremenijo in upočasnijo njegovo delovanje.

Strupi se nalagajo predvsem v vitalnih organih našega telesa, kar povzroča simptome, kot so:

  • nihanje razpoloženja in depresija,
  • glavoboli in bolečine v sklepih,
  • povišana telesna teža,
  • nečistoče na koži (akne) in različne oblike kožnih obolenj (dermatitis),
  • zelo napihnjen trebuh in
  • bolečine v hrbtu.

Oslabljene črevesne celice, ki ne morejo vsrkavati hranila

Naše črevo je sestavljeno iz nešteto črevesnih celic, ki omogočajo učinkovito prebavo hrane in so odgovorne za zadostno in pravilno vsrkavanje vseh življenjsko pomembnih hranil. Za zdravo prebavo so nujne zdrave črevesne celice.

Kadar nam naša prebava nagaja, je to znak, da so črevesne celice podhranjene. Če pogledamo pod drobnogled, so njihova glavna hranila pri razgradnji produkti s hrano zaužitih vlaknin. To so različne kratkoverižne maščobne kisline, med katerimi je najbolj pogosto zastopana maslena kislina.

Nahranite celice svojega črevesja

Maslena kislina je naravna snov, ki nastaja v črevesni mikroflori. Zunaj našega telesa jo najdemo tudi v jedilnem maslu, in sicer v takšnem, ki je postalo žarko.

Četudi bi takšnega želeli zaužiti, bi za zadosten vnos maslene kisline potrebovali dnevno zaužiti več kot 25 gramov masla, s tem pa bi dolgoročno ogrozili zdravje svojega srca in ožilja. Močno bi obremenili tudi svoj želodec in obremenili prebavo.

Poleg tega bi 25 gramov masla najprej razgradila naša želodčna kislina, zato maščobna kislina, ki bi lahko nahranila črevesne resice, sploh ne bi prišla do svojega cilja – tankega in debelega črevesja.

Preprosta rešitev je uživanje maslene kisline, ki je zaščitena s posebnim patentiranim lipidnim ovojem. Ta zaščiti masleno kislino pred razpadom v želodcu in omogoča nadzorovano sproščanje vzdolž celotne dolžine črevesja. Takšna oblika maslene kisline se nahaja v izdelku Butifar, ki nahrani celice našega telesa, jih regenerira in poskrbi za njihovo pravilno delovanje.

Maslena kislina ohranja naše zdravje

Posledice lene in neredne prebave so zelo negativne. Zato vsem, ki trpijo za simptomi lene prebave, priporočamo redno uživanje maslene kisline.

S tem ko masleno kislino dodatno vnašamo v našo prehrano omogočimo ustrezno regeneracijo črevesnih celic in preprečimo negativne posledice na naše zdravje. Pozitivni učinki uživanja maslene kisline se kažejo kot:

  • boljše počutje in razpoloženje,
  • brez glavobolov in bolečin v sklepih,
  • znižanje telesne teže in obsega trebuha,
  • redna prebava in
  • brez napenjanja in napihnjenosti.
Oznake