Poskrbite, da boste imele v torbici vedno zdrave prigrizke

12. jul. 2016

Prepričani smo, da vam je dobro poznan občutek, ko bi pojedli vse, kar vidite! Maščobe in slaaadko! Kako do časa zaustavite napad neustavljive lakote?

Včasih preprosto nimate časa za kosilo in takrat je največja nevarnost, da planete po nezdravih prigrizkih. Delimo nekaj koristnih nasvetov, ki pomagajo v trenutkih neustavljive lakote:

1. Voda

Ljudje pogosto zamenjujemo občutek žeje za občutek lakote. Svetujemo, da pred vsakim obrokom popijete kozarec vode. Vodo imejte vedno pri sebi in jo po malem pijte skozi cel dan, po požirkihTako se boste izognili nepotrebnemu prenajedanju in si pomagali pri zdravem nadzoru telesne teže.

2. Polnozrnati krekerji

Odličen prigrizek, ki vsebuje nekoliko več kalorij, zato izberite tiste manj ali celo neslane. Sol nadomestite s kakšnim namazom - odlično se poda guacamole, ki ga lahko pripravite sami: na drobno narežite paradižnik, dodajte zmečkan avodako, kanček soli in popra ter strok česna. Krekerji vam bodo dali občutek polnega želodca in pospešili prebavo.

3. Oreščki in suho sadje

Naravni sladkor, ki je zagotovo najboljša alternativa sladicam. Zdrave, za telo nujne, maščobe v oreščkih bodo poskrbele za zdravo srce in zbrane misli.

4. Jabolko in korenje

Jabolko in korenje oskrbujeta telo z naravnimi minerali in vitamini in očistita telo nepotrebnih navlak.

5. SlimCut Diet Shake

Uporabite ga kot nadomestilo obroka. Brez slabe vesti si ga lahko privoščite vsak dan in uživate v božanskem okusu po maslenih piškotih. Vsaka vrečka SlimCut Diet Shake-a vsebuje:

  • vlaknine
  • mešanico več kot 15 mineralov & vitaminov
  • sirotkine bjelakovine
  • garcinijo cambogijo