Zdravilne učinkovine goji jagod

12. nov. 2016

Čudovite rdeče jagode so častili že v kitajski medicini – takrat so jih uporabljali za zdravljenje oči, jeter in ledvic. Če bi goji jagode jedli sveže, bi razkrile svoj sladkast in rahlo kiselkast okus, a mi jih navadno uživamo sušene, kot dodatek k smoothijem ali različnim sladicam. 

Imajo izredno hranilno vrednost

Goji jagode so cenjeno živilo zaradi visoke vsebnosti vitaminov in mineralov:

  • Vitamin C
  • Vlaknine
  • Železo
  • Vitamin A
  • Cink
  • Antioksidanti
  • Beljakovine

Morda vas bo presenetilo dejstvo, da te majhne jagode vsebujejo vseh 8 aminokislin, ki so nujne za zdrav razvoj mišic in ostalega telesnega tkiva. 

Komu priporočamo vsakodnevno uživanje goji jagod?

1. Osebam, ki želijo izboljšati svoj imunski sistem: Vitamini v goji jagodah izboljšajo vaš imunski sistem in vaše telo varujejo pred gripami ter prehladi.

2. Osebam, ki želijo (s)hujšati: Ker goji jagode v majhni porciji vsebujejo veliko beljakovin in drugih telesu pomembnih hranil, jih lahko pojemo manj. Njihova visoka vsebnost vlaknin vas bo nasitila za dalj časa, zato so odlične kot dodatek k vaši malici (dodajte jih v jogurt ali solato).

3. Osebam, ki želijo zaščititi mladosten izgled svoje kože: Goji jagode so izredno bogate z antioksidanti, ki varujejo kožne celice in s tem vplivajo na počasnejše staranje vaše kože.    

Jim lahko nadenemo naziv: »superživilo«?

DA. Goji jagode že v malih doziranjih prinašajo odlične rezultate – povečanje energije, izboljšanje športnih rezultatov, povečanje koncentracije, bolj miren spanec, mirnost, zdravje in dobro počutje ...

Ali veste, da...

so v eni od kitajskih študij dokazovali povezanost uživanja goji jagod z zmanjšanjem možnosti nastanka tumorja. Goji jagode vsebujejo beta-sitosterol, ki lahko pripomore k samouničenju tumorskih celic[1].



[1] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7720497