5 razlogov, zakaj ženske poleti nujno potrebujejo več magnezija

20. jun. 2018

Če imate vsak mesec menstruacijo, uporabljate hormonsko kontracepcijo, ste pogosto na veceju, ste vsak dan pod stresom … skratka, če ste običajna sodobna ženska, potem je velika verjetnost, da vam primanjkuje magnezija. Življenje s pomanjkanjem magnezija pa je, kot da bi nam nekdo pobral sonce z neba.

Magnezij je nujno udeležen pri tvorbi energije v telesu. Brez njega nam nobena hrana ne koristi, saj iz nje ne moremo dobiti energije, smo kot žarnica brez elektrike. Ker se ga 90 % skladišči v mišicah in kosteh, pomanjkanja ne občutimo tako hitro. Pač, telo prazni zaloge magnezija iz kosti in mišic.

Posledica: krhke kosti in zakrčene, toge mišice, kar pelje do krčev in pogostejših poškodb. Dolgoročno pa pomanjkanje podobno učinkuje tudi na naše žile, kar pomeni srčno-žilne težave.

Magnezij – sinonim za energijo in sprostitev

Magnezij je sinonim za energijo, obenem pa tudi za sprostitev. Brez njega se nobena mišica ne more sprostiti, »živci« pa se ne morejo umiriti, ves čas bi bili v krču, še veke ne bi mogli zapreti. To pomeni tudi zaprtje, prebavne težave, nemir, razdražljivost, glavobole, večjo občutljivost na bolečino, nespečnost in še bi lahko naštevali.

Zdaj pa še 5 razlogov, zakaj je dodajanje magnezija dobra odločitev

1)      Ker brez magnezija naše telo ne more uporabiti vitamina D

Poleti ima naše telo končno priložnost pod vplivom sončnih žarkov tvoriti dovolj vitamina D. Ampak kaj, ko nam tudi to ne pomaga dosti, če nam primanjkuje magnezija. V tem primeru ga telo ne more uporabiti, ostane neaktiven. Ocenjujejo pa, da kar 50 % ljudi zaužije premalo magnezija s hrano. In smo pri naslednji točki.

2)      Ker je magnezija premalo v današnji procesirani hrani

Zaradi industrijskega intenzivnega poljedelstva zemlja izgublja pomembne mineralne snovi, med njimi magnezij, kar pomeni, da ga tudi rastline ne morejo počrpati iz zemlje. Torej že sadje, zelenjava, oreščki in semena imajo v osnovi manj tega minerala kot pred desetletji. Če pa ne uživamo redno polnozrnatih izdelkov, smo dodatno prikrajšani zanj.

3)      Ker magnezij izgubljamo zaradi lulanja, potenja in menstruacije

Z vsemi telesnimi tekočinami, ki jih izločamo, odvajamo tudi magnezij. Poleti je to toliko izrazitejše, saj več pijemo, torej tudi več lulamo. Obenem se tudi več potimo, saj to je naraven proces hlajenja telesa. Če smo športno aktivni, pa se izguba magnezija dodatno poveča.

4)      Ker magnezija telo ne more najbolje izkoristiti, če uporabljamo hormonsko kontracepcijo

Uporaba kontracepcijskih tablet dokazano znižuje raven pomembnih hranilnih snovi v telesu, saj zmanjša absorpcijo, torej telo zaužitega magnezija ne more najbolje uporabiti. Tudi nekatera druga zdravila pogosto uporabljana, kot so antibiotiki in diuretiki znižujejo raven magnezija v telesu.

5)      Ker magnezij izgubljamo tudi zaradi kave in alkohola

Tako alkohol kot kava sta diuretika, kar pomeni, da povečata izločanje vode iz telesa. Z vodo pa izgubljamo tudi magnezij in druge minerale. Kar preštejte, kolikokrat greste na vece!

Odžejajte se z magnezijem, ki ga bo vaše telo najbolje izkoristilo

Vse, ki so preizkusile BlueMag 300 mg, so bile navdušene nad okusom. Gre za napitek z naravnim okusom borovnice, ki vsebuje inovativno kombinacijo magnezijevega citrata z dokazano odlično absorpcijo in ekstrakta borovnic, ki varuje sluznico prebavil.

Naj bo poletje čas za polnjenje baterij.