4 živila, ki odpravljajo trebušček

28. feb. 2017

Skrivnost učinkovite diete ni v zakompliciranem in nenehnem štetju kalorij ter podleganju vsem dietam, ki od tebe zahtevajo stradanje… Namesto vsega tega začnite poslušati svoje telo in ne uničujte njegovega naravnega ritma – tako boste ohranili stabilen nivo energije in zmanjšali potrebo po nezdravih prigrizkih in pregrehah.

Ključno je, da se ognete začaranemu krogu:

 

Čas je, da svoje telo vrnemo v naraven ritem spanja in prehranjevanja – to je recept za izgubo vidnega trebuščka.

Zbrali smo 4 živila, ki vam bodo pomagala, da bo vaš spanec kakovostnejši, kar bo vplivalo na manjšo potrebo sladkih prigrizkih, s tem pa bodo izginile tudi odvečne zaloge.

Riba

Vaša prehrana naj temelji na uživanju zdravih oz. omega 3 maščob, ki  jih imenujemo tudi super maščobe za možgane in srce. Telo bodo oskrbeli tudi z melatoninom – hormonom za spanje, ki znižuje nivo hormona stresa, umiri telo in ga pripravi na kvaliteten, globok spanec. V nasprotnem primeru bo nivo stresa prevelik, da bi lahko zaspali, poleg tega bo to povzročilo željo po polnočnem prigrizku.

Riba je tudi bogat vir beljakovin, ki trebušček nasiti za dalj časa. Poleg tega pa se veliko več kalorij porablja za presnovo beljakovin, kot za presnovo maščob ali ogljikovih hidratov.

Oreščki

Oreščki so zaradi vseh pozitivnih lastnosti postali izredno popularno živilo. Poleg tega, da vsebujejo zdrave maščobe, so tudi bogati z magnezijem, kar vpliva na bolj miren spanec. Posledice pa se kažejo v ukinitvi prenajedanja in znižanju telesne teže.

Oreščki vplivajo tudi na zmanjšanje možnosti za srčne in žilne bolezni, raka, sladkorno bolezen in Alzheimerjevo bolezen.

Mleko

Izkazalo se je, da mleko pozitivno učinkuje na zaloge, ki se nabirajo okrog in na trebuščku. Ker je bogato s kalcijem, vpliva na počasno, a učinkovito izgubo maščobe na trebuščku. Prav tako vpliva na zmanjšanje zamaščenosti notranjih organov (kar povzroča srčno-žilne bolezni in raka).

Kalcij prav tako vpliva na zmanjšanje bolečine in krčev v mišicah, zaradi katerih se pogosto prebudimo sredi noči.

Češnje

Češnje so živilo, ki so med najbogatejšimi, kar se tiče vsebnosti melatonina – hormona za spanje. Melatonina ne pomaga le pri spanju, ampak je tudi močan antioksidant, ki ti bo pomagal pri hujšanju in ohranjanju zdravega telesa.

Prenajedanje, ki ga povzroča stres, lahko preprečite tudi na naraven način. Izdelek AdrenaLux se učinkovito spopada s stresom in njegovimi posledicami, med katere uvrščamo tudi čustveno prenajedanje. Sprostite svoje telo in zaživite!