5 živil, ki ohranjajo vašo vitko linijo

1. mar. 2017
Diete, prehrambeni načrti so povsod okoli nas, kar ne malokrat vpiva na našo še večjo zmedenost – kaj sploh lahko jem??? Naj začnem šteti kalorije vsakega ugriza, naj se ogibam laktozi ali gluteni, ali kar obojemu … Mi še vedno verjamemo, da doma ne potrebujete cele knjižne police »pravih dietnih knjig«, ampak le nekaj smernic, ki vas bodo usmerile k bolj zdravemu načinu prehranjevanja, ki bo vodilo k boljšemu počutju in lažjemu nadzorovanju svoje telesne teže.

1. Napitek za vitkost: ZELENI ČAJ

Tudi mi smo na trgovinski policah opazili vitaminske vode, vode z dodanim okusom, itd. Vendar pazite – vsak dodatek pomeni dodatek sladkorja! Tudi če ne vsebujejo nič kalorij in vas prepričujejo, da je za vaše zdravje to priporočljivo, se rajši obrnite na napitek, ki ga lahko same pripravite doma, in to brez sladkorja.

Študije kažejo, da so posamezniki, ki so vsak dan spili skodelico zelenega čaja pričeli izgubljati odvečne kilograme. Poleg tega pa zeleni čaj omogča dvig nivoja energije, vsebuje veliko antioksidantov pa še brez sladkorja je! 

2. Najljubši oreščki: MANDLJI

Naj najprej razčistimo eno stvar – vsi oreščki so za vas zdravi in ne redijo, ČE jih uživate v določeni količini (1 pest na dan).

Mandlji pomagajo rpi vzdrževanju in nadzoorvanju telesne teže, poleg tega pa imajo visoko hranilno vrednost, kar pomeni, da ste po njih siti dalj časa.

3. Sveže kosilo: LOSOS

Losos je v vseh dietnih načrtih izredno priljubljen, saj vsebuje zelo malo kalorij, kar pomeni, da nas nasiti in s tem ne vpliva na dvig naše telesne teže.

Prav tako vsebuje zdrave maščobe, ki so koristne za zaščito srca in ožilja.

4. Vir živalskih beljakovin: JAJCE

Jajce je dolgo let veljalo za živilo, ki se ga moramo ogibati oz. ga uživati v manjšin količinah – a nove raziskave kažejo, da vam lahko jajce za zajtrk celo koristi.

Ker nas jajce zjutraj nasiti in nas napolni z energijo v obliki beljakovin, bo s tem vplival tudi na zmanjšanje teže, saj bomo site dalj časa. Zato si rajši kot štručko kruha, za zajtrk privoščite jajčka.

5. Raznovrstno živilo: PARADIŽNIK

Zadnje živilo, ki ohranja vašo vitko linijo je vseh oblik, velikosti in barv. Paradižnik je bogat vir vlaknin, ki vas prav tako napolni z vitamini in minerali.

In kar je najboljše – tako so okusni, da jih lahko jemo kar brez preliva, s čimer naši paradižnikovi solati ne dodamo kalorij!