5 nasvetov za gurmanske pregrehe brez slabe vesti

7. dec. 2018

So tudi za vas prazniki stresni? Saj so tudi fajn, ampak … vse te količine slastne hrane in vse šibkejša moč samonadzora. Zato vam ponujamo 5 koristnih nasvetov, kako uživati v dobri hrani brez slabe vesti.

Če že mislite, da lahko med prazniki jeste le “drobtinice”, da se ne zredite, potem se motite. Vse je dovoljeno v mejah normale. Tudi hrana. Za lažji začetek vam razkrivamo 5 nasvetov, ki vam bodo pri tem pomagali.

1. Pred prazniki jejte kot običajno.

Veliko ljudi se odloči, da bodo pred prazniki manj jedli z namenom, da bodo med prazniki lahko pojedli več. Bolj kot se pri hrani omejujete, večja verjetnost je, da se tisti dan prenajeste. Zapomnite si – ni toliko pomembno, kaj počnete občasno, ampak kaj počnete vsak dan. Potrudite se, da bo večino dni v tednu na vašem jedilniku tudi zelenjava, sadje in polnozrnati izdelki!

2. »Praznična« hrana ni nujno omejena le na praznike.

Nekatera živila pogosto enačimo samo s prazniki, zaradi česar si jih želimo, ko so na voljo, privoščiti – v slogu na vse ali nič. Raje začnite praznično pojedino s solato in juho, ki vas bosta nasitili, nato pa se lotite bolj kaloričnih dobrot in poskušajte res uživati v okusih. Nič ni narobe, če si kaj pustite za naslednji dan ali si »praznično« jed privoščite še kdaj drugič.

3. Oglejte si, kaj vse je na mizi.

Preden začnete nalagati vso hrano po vrsti na krožnik, si oglejte, kaj vse je na mizi. Če si naložite preveč, boste to najverjetneje tudi pojedli in se prenajedli. Hrano si raje jemljite postopoma, tako boste tudi bolj pozorni na znake sitosti, ki vam jih sporoča telo in se ne boste počutili obtežene.

4. Ustavite se, ko ste siti.

Ko začnete jesti, poskušajte vmes imeti pavze, ki vam bodo pomagale do tega, da boste še pravi čas občutili sitost – še preden boste preveč pojedli. Zato med jedjo odložite pribor in si nalijte vodo ter jo počasi pijte po požirkih. Če pa čutite potrebo po žvečenju, grizljajte vmes korenček, kumaro ali trak paprike. Ni težko, poskušajte!

5. Zavarujte jetra s Hepafar Forte.

Ker pa vemo, da se je med prazniki težko zadržati, je dobro okrepiti delovanje tistega organa, ki ima z vso težko in mastno hrano največ opravka – naša jetra. Med prazniki so še posebno obremenjena, saj morajo po eni strani razstrupiti telo vseh toksinov (teh pa je dosti v prazničnem času), po drugi strani pa pretvoriti hrano, ki jo pojemo, v uporabno obliko – tako da jo za energijo lahko uporabi vsaka celica v našem telesu.

Hepafar forte je vrhunski izdelek za zaščito jeter, ki vam bo pomagal razstrupiti vaše jetrne celice, obenem pa jih obnoviti in okrepiti. Za praznike brez slabe vesti.