Prazna košarica?
Verjetno zato, ker si še niste ogledali naše najnovejše ponudbe
Piškotke uporabljamo za lažjo uporabo spletnega mesta, izboljšanje naših izdelkov in njihovo prilagajanje vam. Skupaj z drugimi podjetji Vision Healthcare vam zagotavljamo prilagojene ponudbe. Nad tem, katere piškotke želite dovoliti ali zavrniti, imate nadzor. Svoje soglasje lahko kadar koli prekličete ali spremenite. Dodatne informacije in podrobnosti so na voljo v naši politiki zasebnosti.
Na tem spletnem mestu uporabljamo piškotke, podobno večini drugih spletnih mest. Piškotke uporabljamo z namenom, da vam omogočimo kar se da dobro uporabniško izkušnjo. Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in števil, ki se naloži na uporabnikov računalnik ali mobilni telefon, ko ta obišče določeno spletno mesto.
Piškotki nam pomagajo:
Piškotkov NE uporabljamo za:
Več o vseh piškotkih, ki so aktivni na tem spletnem mestu, si lahko preberete spodaj.
Če so vaše nastavitve v brskalniku s katerim obiskujete to spletno mesto takšne, da sprejemajo piškotke, pomeni, da se z njihovo uporabo strinjate. V primeru, da ne želite uporabljati piškotkov na tem spletnem mestu ali jih odstaniiti, lahko postopek za to preberete spodaj. Toda odstranitev ali blokiranje piškotkov lahko rezultira v neoptimalnem delovanju tega spletnega mesta.
Lastni piškotki
Piškotke uporabljamo za optimalno delovanje spletne strani, med katere sodijo:
Teh piškotkov ni mogoče drugače odstraniti, razen z neobiskovanjem tega spletnega mesta.
Drugi piškotki
Drugi piškotki izvirajo od drugih, partnerskih spletnih mest. Primer drugega piškotka bi bil integriran Youtube video na našem spletnem mestu. Naše spletno mesto vključuje naslednje strani, iz katerih izvirajo t. i. drugi piškotki:
Blokiranje ali odstranitev teh piškotkov najverjetneje rezultira v blokiranju prikazovanja vsebin, ki izvirajo iz teh spletnih mest.
Postavil | Ime | Zastaranje | Opis |
sensilab.si | popup_displayed | seja | pomeni, da se je prikazal pop up |
sensilab.si | frontend | seja | session ID |
sensilab.si | cookieOK | 1 leto | pomeni, da se uporabnik strinja z uporabo piškotkov na spletnem mestu |
sensilab.si | popups | 1 leto | |
sensilab.si | external_no_cache | seja | sistemski piškotki za boljšo optimizacijo serverjev |
sensilab.si | cookieOK | 1 leto | |
sensilab.si | user_allowed_save_cookie | 1 leto | pomeni, da se uporabnik strinja s prenosom piškotkov na spletno mesto |
sensilab.si | zte2095 | seja | piškotek, ki omogoča delovanje klepeta |
sensilab.si | __zlcmid | 1 leto | uporabnikov piškotek, ki omogoča delovanje klepeta |
CloudFlare | __cfduid | 1 leto | Za hitrejše delovanje strani in prenos slikovnega materiala na strani. Po besedah CloudFlare se delovanje piškotkov onemogoči na blokiran dostop preko IP-ja. Ne uporablja/razpolaga z osebnimi informacijami uporabnika. |
New Relic | bam.nr-data.net | seja | New Relic nudi platformo za kontrolo delovanja spletnega mesta na mobilnih aplikacijah. |
PayPal | [various] | seja | Ta piškotek omogoča unikaten id med plačevanjem s PayPal-om v naši košarici. |
Njihov namen je poenostavitev deljenja ali všečkanja naših vsebin preko integreranih družbenih omeržji, kot sta Facebook in Twitter.
Piškotki so nastavljeni z:
Pravilnik o zasebnosti je odvisen od posameznega družbenega omrežja in deluje na osnovi nastavitev na vašem osebnem računu tega omrežja.
Postavil | Ime | Zastaranje |
Addthis | uvc | seja |
Addthis | page_services | nedoločen čas |
Addthis | vc | 2 leti |
Na tem spletnem mestu redno testiramo nove kreative. To počnemo z namenom, da se različne kreative prikazujejo različnim skupinam uporabnikov. Na ta način testiramo odzivnost uporabnikov na različne kreative in vsebine. Le tako vam lahko na koncu ponudimo najboljše.
Uporabljamo:
Postavič | Ime | Zastaranje |
Optimizely | optimizelyPendingLogEvents | seja |
Optimizely | optimizelyBuckets | permanenten |
Optimizely | optimizelyEndUserId | permanenten |
Optimizely | optimizelySegments | permanenten |
Optimizely | bucket_map | permanenten |
Optimizely | end_user_id | permanenten |
Piškotke uporabljamo za beleženje statistike na tem spletnem mestu, kot je koliko uporabnikov nas je obiskalo, s kakšnimi napravami (Mac ali Windowsi - S tem vidimo kadar naša stran ne deluje kot bi morala v različnih okoljih), katere strani so pregledovali in podobno. S pomočjo teh programov lahko še izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo. Takšna t. i. analitika nam omogoča tudi boljši vpogled v to kako uporabniki pridejo do našega spletnega mesta in, če so ga vnovič obiskali. Na osnovi tega lahko vlagamo v izboljševanje in razvoj uporabniške izkušnje za vas, namesto v trženjske aktivnosti.
Uporabljamo:
Postavil | Ime | Zastaranje |
_gat | seja | |
_ga | 2 leti | |
__utma | 2 leti | |
__utmb | seja | |
__utmz | 6 mesecev | |
__utmv | 2 leti | |
__utmc | seja |
Uporabljamo tudi tehnologijo, ki nam omogoča ugotavljanje sledi uporabnikov, ki so nas poklicali po telefonu. (npr. preko brskalnika ali preko oglasa na katerega so kliknili). To nam omogoča informacije o tem, kako ljudje pridejo do nas. Prosimo vedite da, če nas pokličete na telefonsko številko, ki je izpisana na našem spletnem mestu, lahko le do neke mere vemo kako ste izvedeli za nas. Vse skupaj nam omogoča zniževanje stroškov za vas.
Piškotki se v digitalnem marketingu uporabljajo široko. Preko njih ne moremo niti mi, niti naši zunanji partnerji, pridobiti osebnih informacij.
Čeprav lahko skoraj vse piškotke blokirate, vam tega ne svetujemo, saj oglasi omogočajo brezplačno uporabo velike večine spletnih mest. Prav tako blokiranje piškotkov ne pomeni, da ne boste več videli oglasov, ampak, da ti ne bodo več optimizirani vašim željam in zanimanjem, kar zmanjša uporabniško izkušnjo.
Morda ste na posameznem spletnem mestu že sami opazili precej oglasov. Ti oglasi so plačani s strani tržnikov, kot smo mi sami. Piškotki so tehnologija, ki nam ravno to omogoča in z njihovo pomočjo lahko nastavimo t. i. "remarketing piškotek" med vašim obiskom posamezne spletne strani. Ti oglasi so namenjeni vam, velikokrat je moč preko njih kupiti izdelek po posebno znižani ceni. In ne skrbite, proces je popolnoma anonimen. Vedno lahko piškotke blokirate, kakor je opisano spodaj.
Uporabljamo:
Seznam oglaševalskih piškotkov, ki se lahko nastavijo na naših straneh:
Postavil | Ime | Zastaranje | Opis |
Adform | C | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Adform | cid | 2 meseca | Targeting/Advertising |
Adform | uid | 2 meseca | Targeting/Advertising |
AppNexus Inc | sess | seja | Targeting/Advertising |
AppNexus Inc | anj | 3 mesece | Targeting/Advertising |
AppNexus Inc | uuid2 | 3 mesece | Targeting/Advertising |
Bing | ANONCHK | seja | Targeting/Advertising |
Bing | MR | 6 mesecev | Targeting/Advertising |
Bing | MUID | 2 leti | Targeting/Advertising |
test_cookie | seja | Targeting/Advertising | |
id | 2 leti | Targeting/Advertising | |
Gravity | gr_reco | 1 leto | Targeting/Advertising |
Improve Digital | tuuid | 2 leti | Targeting/Advertising |
Improve Digital | um | 2 leti | Targeting/Advertising |
Improve Digital | umeh | 2 leti | Targeting/Advertising |
IPONWEB | c | 2 leti | Targeting/Advertising |
IPONWEB | tuuid | 2 leti | Targeting/Advertising |
Media Innovation Group | id | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Media Innovation Group | mdata | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Media Innovation Group | syncdata_AN | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Mojn | idt | permanentna | Targeting/Advertising |
Mojn | tmpagid | permanentna | Targeting/Advertising |
Mojn | ls | permanentna | Targeting/Advertising |
Mojn | rtt | permanentna | Targeting/Advertising |
Mojn | _mojn | permanentna | Targeting/Advertising |
OpenX | i | 1 leto | Targeting/Advertising |
Pubmatic | KRTBCOOKIE_466 | 3 mesece | Targeting/Advertising |
Pubmatic | PUBMDCID | 3 mesece | Targeting/Advertising |
RadiumOne | RA1balancer | permanentna | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1097308745 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1118270538 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1426802167 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1702745841 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1795933472 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1973119023 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_2107935356 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_328720634 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_631030195 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_799597431 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sid | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_uid | 1 leto | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | c | seja | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | put_1986 | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | put_2760 | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | rpb | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | khaos | 6 mesecev | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | rpx | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Yahoo | B | 2 leti | Targeting/Advertising |
datr | 2 leti | Targeting/Advertising | |
x-src | seja | Targeting/Advertising | |
reg_fb_ref | seja | Targeting/Advertising | |
reg_fb_gate | seja | Targeting/Advertising |
Piškotke lahko izklopite ročno (Kako, si preberite tukaj). S tem si boste najverjetneje omejili funkcionalnost ne samo našega spletnega mesta, ampak tudi večino ostalih spletnih mest, saj je uporaba piškotkov stalnice velike večine sodobnih spletnih mest.
Če ne želite sprejeti vseh ne nujnih piškotkov na tem spletnem, kliknite tukaj.
Dovoljujem uporabo piškotov >>
Namen Sensilab politike zasebnosti (v nadaljevanju: politika) je seznanitev kupcev, potencialnih kupcev ali obiskovalcev spletnih mest Sensilab z nameni in pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov.
Družba SENSILAB farmacevtska družba d.o.o., Verovškova ulica 55a, 1000 Ljubljana, klepet za podporo strankam na naši spletni strani (v nadaljevanju: podjetje Sensilab ali ponudnik ali upravljavec osebnih podatkov) varuje vaše osebne podatke na način, da se zagotavlja njihovo varstvo ves čas poslovanja.
V podjetju Sensilab cenimo vašo zasebnost, zato vaše podatke vedno skrbno varujemo.
Ta politika zasebnosti se lahko kadarkoli spremeni ali dopolni brez predhodnega opozorila ali obvestila. Z uporabo spletnih strani ponudnika po spremembi ali dopolnitvi posameznik potrjuje, da soglaša s spremembami in dopolnitvami.
Vse naše aktivnosti v zvezi z obdelavo osebnih podatkov so v skladu z veljavno evropsko zakonodajo (predvsem Uredbo (EU) 2016/697 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o pretoku takih podatkov (Splošna uredba o varstvu podatkov ali GDPR) in konvencijami Sveta Evrope (ETS št. 108, ETS št.181, ETS št. 185, ETS št. 189)) in nacionalno zakonodajo Republike Slovenije (Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. l. RS, št. 94/07), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. l. RS, št. 96/09 in 19/15) itd.).
Politika zasebnosti obravnava ravnanje z osebnimi podatki, ki jih Sensilab dobi od vas, kadar obiščete in uporabite Sensilab spletna mesta ali mu jih posredujete na drug način.
Upravljavec osebnih podatkov je družba SENSILAB farmacevtska družba d.o.o., Verovškova ulica 55a, 1000 Ljubljana, Slovenija.
V podjetju Senslilab je imenovana pooblaščena oseba za varstvo podatkov, ki je dosegljiva na elektronskem naslovu dpo@sensilab.com.
V primeru, da imate v zvezi z uporabo te politike ali v povezavi z uveljavljanjem vaših pravic, ki izhajajo iz te politike, kakršnokoli vprašanje, se obrnite na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov, preko kontakta navedenega v naslednji točki politike.
Podjetje |
JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana |
Elektronski naslov |
dpo@jkgroup.si (samo v primeru težav, povezanih z GDPR) |
Osebni podatki pomenijo katerokoli informacijo, na podlagi katere je mogoče posameznika določiti (sem spadajo npr. ime, priimek, e-naslov, telefonska številka ipd.).
Upravljavec pomeni pravno osebo, ki določa namene in sredstva obdelave vaših osebnih podatkov.
Obdelovalec pomeni pravno ali fizično osebo, ki obdeluje osebne podatke v imenu upravljavca.
Obdelava pomeni zbiranje, hrambo, dostop in vse druge oblike uporabe osebnih podatkov.
EGP pomeni Evropski gospodarski prostor, ki označuje vse države članice Evropske unije, Islandijo, Norveško in Liechtenstein.
Osebni podatek je informacija, ki vas identificira kot določenega ali določljivega posameznika. Posameznik je določljiv takrat, ko ga je mogoče neposredno ali posredno določiti, zlasti z navedbo identifikatorja kot je ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator, ali z navedbo enega ali več dejavnikov, ki so značilni za posameznikovo fizično, fiziološko, genetsko, duševno, gospodarsko, kulturno ali družbeno identiteto.
Ponudnik, skladno z nameni opredeljenimi v nadaljevanju te politike zbira naslednje osebne podatke:
Vaše osebne podatke pridobivamo tudi na podlagi uporabe piškotkov na naši spletni strani. V uporabi piškotkov si lahko več preberete tukaj.
Ponudnik zbira le tiste osebne podatke, ki so ustrezni in potrebni za to, da se izpolnijo nameni za katere se ti podatki obdelujejo.
Časovno obdobje, v katerem Ponudnik hrani zbrane podatke, je podrobneje opredeljeno v poglavju Hramba osebnih podatkov te Politike.
Ponudnik zbira in obdeluje vaše osebne podatke na naslednjih pravnih podlagah:
Vaše podatke potrebujemo, kadar je to potrebno za sklenitev, izvajanje in izpolnitev pogodbenih obveznosti. Posredovanje osebnih podatkov je v tem primeru prostovoljno.
V primeru, da osebnih podatkov ne zagotovite, s ponudnikom ne morete skleniti pogodbe, prav tako vam ponudnik ne more zagotoviti izvedbe storitev oziroma dobaviti produktov.
Vaše podatke obdelujemo, kadar nam za to podate izrecno privolitev. Kadar bo obdelava potekala na podlagi privolitve, bomo predhodno poskrbeli, da vam bodo na voljo vse informacije, ki jih potrebujete za vašo odločitev. Vaše soglasje lahko kadarkoli prekličete. V kolikor privolitev prekličete, vam ponudnik nekaterih storitev ne bo mogle zagotavljati.
Ponudnik lahko podatke obdeluje tudi na podlagi zakonitega interesa, za katere si ponudnik prizadeva, razen kadar nad takimi interesi prevladajo interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov. V primeru uporabe zakonitega interesa ponudnik vedno opravi presojo skladno s Splošno uredbo o varstvu podatkov.
V primeru obdelave na podlagi zakonitega interesa ima uporabnik pravico do ugovora. Več o vaših pravicah si lahko preberete v nadaljevanju politike.
Vaše osebne podatke obdelujemo, kadar takšno obdelavo od nas zahteva zakonodaja, ki nas zavezuje (npr. davčna zakonodaja zapoveduje hrambo izdanih računov). Te osebne podatke obdelujemo skladno z zahtevami zakonodaje.
Ponudnik zbira in obdeluje vaše osebne podatke za naslednje namene
Namen obdelave |
Podrobnejša obrazložitev |
Komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja |
Sem spadajo zlasti obvestila in odgovarjanja na povpraševanja, reševanje pritožb, izpolnjevanje anket o zadovoljstvu ipd. Navedeno obdelavo izvajamo na podlagi zakonitega interesa zagotavljanja učinkovite komunikacije in uspešnega poslovanja podjetja v razmerju do uporabnikov. |
Sklenitev in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe |
Sklenitev in izvajanje pogodbe, sklenjene s ponudnikom, vključno s ponudnikovo izpolnitvijo vaših naročil (dobavo produktov in zagotovitvijo storitev), komunikacijo z vami, preveritvijo vaših plačil in izpolnitvijo drugih obveznosti ponudnika in/ali vaših obveznosti. Osebne podatke obdelujemo na podlagi pogodbe in pred pogodbenega odnosa. V primeru, da nam ne posredujete vseh podatkov, nujnih za sklenitev pogodbe, si pridržujemo pravico, da naročilo odložimo ali prekličemo. |
Neposredno obveščanje kupcev o posebnih ponudbah, popustih in drugih vsebinah preko emaila ali SMS-a |
V podjetju Sensilab d.o.o. na podlagi zakona ZEKom-1 (Zakon o elektronskih komunikacijah Republike Slovenije, ki se izvaja na podlagi direktive 2002/58 / ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 12. julija 2002) svoje kupce obveščamo o svojih izdelkih, storitvah in vsebinah. Kupec lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov (pravica do ugovora). Kupec lahko tovrstno komuniciranje kadarkoli prekine preko povezave za odjavo v prejetih sporočilih ali s pisno zahtevo na email naslov dpo@sensilab.com ali pa z uporabo sledečega formularja www.sensilab.si/dpo. Vaše podatke v tem primeru obdelujemo na podlagi zakona. |
Neposredno obveščanje o posebnih ponudbah in drugih vsebinah preko emaila |
V podjetju Sensilab d.o.o. vas bomo na podlagi dane privolitve obveščali o svojih izdelkih, storitvah, popustih in vsebinah preko emaila. Kupec lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov na način, da prekliče privolitev. Podano soglasje lahko kadarkoli prekličete preko kontaktov navedenih na spletnem mestu www.sensilab.si/kontakt. |
Neposredno obveščanje kupcev o posebnih ponudbah in drugih vsebinah preko telefonskih klicev in navadne pošte |
V podjetju Sensilab d.o.o. na podlagi dane privolitve kupce občasno obveščamo o svojih izdelkih, storitvah, popustih in vsebinah tudi preko telefonskih klicev in navadne pošte. Kupec lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov na način, da prekliče privolitev. Podano soglasje lahko kadarkoli prekličete preko kontaktov navedenih na spletnem mestu www.sensilab.si/kontakt. |
Splošna statistična obdelava podatkov o kupcih in njihovih naročilih ter potencialnih kupcih (kontaktih) za namene internih analiz prodaje, ponovnih nakupov, agregatnega obnašanja kupcev, optimizacije oglaševanja in poslovne optimizacije |
V podjetju Sensilab d.o.o. izvajamo splošno statistično obdelavo podatkov o kupcih in njihovih naročilih ter potencialnih kupcih (kontaktih), na podlagi katere izvajamo interne analize prodaje, ponovnih nakupov in agregatnega obnašanja kupcev ter spremljamo in optimiziramo svojo poslovno učinkovitost in optimiziramo svoje oglaševanje, npr.:
Tovrstno statistično spremljanje nam omogoča splošno optimizirati poslovanje in oglaševanje ter na podlagi tega uporabnikom tudi nuditi cenovno dostopne izdelke in storitve. Navedeno obdelavo osebnih podatkov na podlagi zakonitega interesa uspešnega poslovanja ponudnika ter zagotavljanje kvalitetnih storitev uporabnikom. |
Dostop do vaših preteklih naročil in drugih podatkov s strani svetovalcev v Sensilab klicnem centru in trgovinah z namenom nudenja boljše storitve in boljših ponudb |
Ob vašem klicu v Sensilab klicni center (oz. našega izhodnega klica do vas) ali v primeru vašega obiska Sensilab trgovine (če in ko se boste samostojno identificirali) imajo naši prodajni in podporni svetovalci dostop do vaših zabeleženih osebnih podatkov in zgodovine nakupov, na podlagi česar vam bodo lahko ponudili boljšo storitev in bolj prilagojene ponudbe. To obdelavo izvajamo na podlagi zakonitega interesa. Če tega ne želite, lahko tovrstno obdelavo podatkov kadarkoli prekinete ali s pisno zahtevo na email naslov dpo@sensilab.com ali pa z uporabo sledečega formularja www.sensilab.si/dpo. |
Obdelava podatkov o neprevzetih naročilih na daljavo z namenom preprečevanja goljufij |
V podjetju Sensilab d.o.o. na podlagi svojega zakonitega interesa obdelujemo podatke o poslanih in neprevzetih naročilih na daljavo, s čimer ugotavljamo ali/in kateri kupci nadproporcionalno na daljavo naročajo izdelke s plačilom ob prevzemu in nato teh izdelkov ne prevzemajo, s čimer nam nastaja poslovna škoda, ki jo želimo preprečiti. Ko takšne kupce identificiramo, jim v spletni trgovini onemogočimo naročanje izdelkov s plačilom ob prevzemu, še vedno pa jim je omogočeno naročanje izdelkov s takojšnjim predplačilom s plačilnimi karticami ali PayPal-om. |
Avtomatsko email komuniciranje z uporabnikom na podlagi njegovega oz. njenega začetka spletnega nakupnega procesa |
V podjetju Sensilab d.o.o. na podlagi svojega zakonitega interesa potencialnim kupcem, ki so v nakupovalno košarico dodale izbrane izdelke, a nakupa niso zaključile, občasno pošljemo email sporočila, vezana na njihov nezaključen nakup, s ciljem poskusa zaključitve nakupa oziroma nudenjem pomoči in informacij v zvezi s tem. Če tega ne želite, lahko tovrstno obdelavo podatkov kadarkoli prekinete ali s pisno zahtevo na email naslov dpo@sensilab.com ali pa z uporabo sledečega formularja www.sensilab.si/dpo |
Avtomatsko email komuniciranje z uporabnikom na podlagi njegovih oz. njenih mnenj o izdelku |
V podjetju Sensilab d.o.o. na podlagi svojega zakonitega interesa in soglasja potencialnim kupcem, ki so si v 7 dneh na spletnem mestu Sensilab vsaj dvakrat ogledali isti izdelek, občasno pošljemo email sporočila. Če so v istem 7-dnevnem obdobju kjer koli na spletni strani družbe Sensilab vnesli svoj email naslov, najprej preverimo (zakoniti interes), ali je bila za ta email naslov podana privolitev za prejemanje email sporočil družbe Sensilab. Če privolitev ni bila podana, vneseni email naslov nemudoma in trajno izbrišemo. Če je bilo za določen email naslov podano soglasje za prejemanje email sporočil družbe Sensilab, pošljemo eno ali več email sporočil, s katerimi potencialnega kupca povabimo k nakupu izdelka, ki si ga je ogledal vsaj dvakrat. |
Osnovno prilagojeno komuniciranje (preko emaila, SMS, telefonskih klicev, pošte, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu, socialnih omrežij) s popusti, ponudbami in vsebinami |
V okviru osnovnega prilagojenega komuniciranja (preko emaila, SMS, telefonskih klicev, pošte, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu, socialnih omrežij) vam skušamo predstaviti ustrezne ponudbe, popuste in druge vsebine, ki bi vam bile lahko zanimive na podlagi vaših preteklih interakcij z nami. Za to uporabljamo vaše naslednje podatke:
Pri tem ne uporabljamo kakršnegakoli pol-avtomatskega ali avtomatskega profiliranja, temveč zgolj izbiramo ustrezne nabore prejemnikov za posamezna sporočila. Pri tem se nikoli ne posvečamo podatkom posameznika, temveč izvajamo agregatno obdelavo večjih skupin. Na podlagi teh podatkov je nato lahko odvisno, katera sporočila boste prejeli od nas:
|
Uporaba Facebook oglaševalskega orodja Facebook Custom Audiences (“Facebook prilagojena občinstva”) |
V podjetju Sensilab d.o.o. pri spletnem oglaševanju uporabljamo tudi storitev Facebook Custom Audiences (“Facebook prilagojena občinstva”), in sicer v sklopu pridobljenega soglasja za komuniciranje s prilagojenimi ponudbami in vsebinami na podlagi uporabnikovega profila. Ta storitev deluje na sledeči način:
|
Uporaba storitve Google Remarketing |
Uporaba storitve Google Remarketing nam omogoča, da vam Google na podlagi izdelkov, ki ste jih videli (strani, ki ste jih obiskali) na spletnih mestih Sensilab, na drugih spletnih mestih in v aplikacijah (vključno z YouTube) prikazuje Google oglase za naše izdelke. S piškotki si Google "zapomni" vašo napravo in vaš obisk spletnega mesta Sensilab ter ogledan(e) izdelek(e). Ko obiščete spletno mesto ali uporabite aplikacijo, ki je del Googlovega Prikaznega omrežja, vam lahko Google prikaže oglas za ogledani izdelek. Za uporabo storitve Google Remarketing se vaše ime, email in telefonska številka obdelajo in pošljejo Googlu, vendar v anonimni obliki. Kljub uporabi storitve Google Remarketing družba Sensilab ne more ugotoviti, da ste opravili nakup na spletni strani družbe Sensilab s klikom na določen Google oglas. Osebni podatki se v ta namen obdelujejo le na podlagi vaše privolitve, ki jo lahko kadar koli prekličete tako, da nam pošljete pisno zahtevo na naš e-poštni naslov dpo@sensilab.com ali izpolnite obrazec na www.sensilab.si/dpo. |
Uporaba spletnega računa in dostop do informacij v okviru GDPR |
Vaše osebne podatke obdelujemo za zagotovitev dostopa in uporabe vašega uporabniškega računa pri ponudniku, ki vam omogoča, da dostopate do osebnih podatkov, ki jih obdelujemo o vas in urejate podana soglasja. Prav tako lahko v okviru tega profila dostopate do podatkov o preteklih naročilih, ki ste jih opravili pri vas. Osebne podatke obdelujemo na podlagi našega zakonitega interesa. |
Komuniciranje z vam prilagojenimi ponudbami in vsebinami na podlagi vašega profila |
Na podlagi vašega soglasja ponudnik izvaja tudi personalizirano komuniciranje, ki se izvaja preko različnih kanalov komuniciranja (preko spletnih strani, emaila, telefonskih klicev, pošte, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu, socialnih omrežij). Ker vam želimo ponuditi najboljše možne ponudbe in vsebine, prilagojene točno vašim potrebam, z vašim soglasjem oblikujemo vaš profil, ki je osnova za personalizirano komuniciranje. Za to lahko uporabljamo vaše naslednje podatke:
Na podlagi tega uporabniškega profila je nato lahko odvisno, kakšne vsebine in ponudbe boste prejemali od nas:
Če ste za tovrstno obdelavo podali soglasje in sedaj tega več ne želite, lahko tovrstno obdelavo podatkov kadarkoli prekinete preko povezave za odjavo v prejetih sporočilih ali s pisno zahtevo na email naslov dpo@sensilab.com ali pa z uporabo sledečega formularja www.sensilab.si/dpo. Če želite dostop do ne-personaliziranega email obveščanja in ne želite personalizirane (prilagojene) email revije, se lahko na ne-personalizirano obveščanje prijavite tu www.sensilab.si/dpo. |
Zagotavljanje storitev Sensilab Vital |
Storitev Sensilab Vital je brezplačna storitev, ki jo podjetje Sensilab nudi v trgovinah Sensilab. Uporabniki te storitve prejmejo:
Za izvedbo storitve so potrebni naslednji osebni podatki uporabnika:
Vsi podatki se skrbno varujejo in se uporabljajo zgolj za namene izvedbe svetovanja in izvajanja komuniciranja z uporabnikom v okviru storitve Sensilab Vital. Kot uporabnik, ki je uporabil storitev Sensilab Vital, lahko tovrstno obdelavo podatkov kadarkoli prekinete ali s pisno zahtevo na email naslov dpo@sensilab.com ali pa z uporabo sledečega formularja www.sensilab.si/dpo. |
Uveljavljanje pravnih zahtevkov, zaščita naših pravic in reševanje sporov |
Osebne podatke za opredeljen namen zbiramo skladno z zakonom. |
Zakonske obveznosti |
Vaše podatke zbiramo zaradi izpolnjevanja zakonskih obveznosti npr. shranjevanje računov za potrebe davčne zakonodaje. Vaše podatke obdelujemo le v takem obsegu, kot je to potrebno za izpolnitev zakonskih zahtev. |
Ponudnik bo hranil vaše osebne podatke le toliko časa, dokler bo to potrebno za uresničitev namena, zaradi katerega so bili osebni podatki zbrani.
Tiste osebne podatke, ki jih Ponudnik obdeluje na podlagi zakona, Ponudnik hrani za obdobje, ki ga predpisuje zakon.
Tiste osebne podatke, ki jih Ponudnik obdeluje zaradi izvedbe pogodbenega odnosa s posameznikom, Ponudnik hrani za obdobje, ki je potrebno za izvršitev pogodbe in še 5 let po njenem prenehanju, razen v primerih, ko pride med vami in Ponudnikom do spora v zvezi s pogodbo; v takem primeru hrani Ponudnik podatke še 5 let po pravnomočnosti sodne ali arbitražne odločbe ali poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 5 let od dneva mirne rešitve spora.
Tiste osebne podatke, ki jih Ponudnik obdeluje na podlagi osebne privolite posameznika Ponudnik hrani trajno, do preklica te privolitve s strani posameznika. Ponudnik take podatke izbriše še pred preklicem le, kadar je že dosežen namen obdelave osebnih podatkov.
Po preteku obdobja hrambe upravljavec osebne podatke učinkovito in trajno izbriše ali anonimizira, tako da jih ni več mogoče povezati z določenim posameznikom.
Namen obdelave |
Rok hrambe |
Komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja |
6 mesecev od zaključka komunikacije |
Sklenitev in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe |
5 let od izvršitve pogodbe |
Neposredno obveščanje kupcev o posebnih ponudbah, popustih in drugih vsebinah preko email-a ali SMS-a |
Do preklica |
Neposredno obveščanje kupcev o posebnih ponudbah, popustih in drugih vsebinah preko telefonskih klicev in navadne pošte |
Do preklica |
Dostop do vaših preteklih naročil in drugih podatkov s strani svetovalcev v Sensilab klicnem centru in trgovinah z namenom nudenja boljše storitve in boljših ponudb |
Do preklica |
Obdelava podatkov o neprevzetih naročilih na daljavo z namenom preprečevanja goljufij |
5 let od pričetka obdelave |
Avtomatsko email komuniciranje z uporabnikom na podlagi njegovega oz. njenega začetka spletnega nakupnega procesa |
Do preklica |
Osnovno prilagojeno komuniciranje (preko emaila, SMSa, telefonskih klicev, pošte, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu, socialnih omrežij) s prilagojenimi popusti, ponudbami in vsebinami |
Do preklica |
Uporaba Facebook oglaševalskega orodja Facebook Custom Audiences (“Facebook prilagojena občinstva”) |
Do preklica |
Google Remarketing |
Do preklica |
Uporaba spletnega računa |
Do preklica |
Dostop do posebnih informacij na spletni strani |
Do preklica |
Personalizirane e-revije |
Do preklica |
Tržno komuniciranje z uporabo profiliranja uporabnikov |
Do preklica |
Zagotavljanje storitev SensiVital |
Do preklica |
Ponudnik lahko posamezna opravila v zvezi z obdelavo vaših podatkov zaupa drugim osebam (pogodbenim obdelovalcem). Pogodbeni obdelovalci lahko zaupane podatke obdelujejo izključno v imenu ponudnika, v mejah ponudnikovega pooblastila (v pisni pogodbi oziroma drugem pravnem aktu) in skladno z nameni, ki so opredeljeni v tej politiki zasebnosti.
Pogodbeni obdelovalci, s katerimi sodeluje ponudnik so:
Ponudnik ne bo posredoval vaših osebnih podatkov tretjim nepooblaščenim osebam.
Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru upravljavčevih navodil in osebnih podatkov ne smejo uporabiti za zasledovanje kakršnihkoli lastnih interesov.
Upravljavec in uporabniki osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein) in v mednarodne organizacije, razen v ZDA – vsi pogodbeni obdelovalci v ZDA so vključeni v program Privacy Shield.
Informacije, ki jih o sebi posredujete, nadzorujete vi. Če se odločite, da vaših podatkov ponudniku ne boste posredovali, potem vam določenih storitev ne bomo mogli zagotavljati.
Posamezniki, ki se želite odjaviti iz Sensilab e-novic, nam to sporočite na e-naslov info@sensilab.com. Če se spremenijo vaši osebni podatki (poštna številka, e-naslov, fizični naslov, telefonska številka), vas prosimo, da nas o spremembah obvestite na e-naslov info@sensilab.com.
Kadarkoli dostopate na spletno stran, se splošni, neosebni podatki (število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje privlačnosti naše spletne strani ter izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.
Piškotki so neopazne datoteke, ki so začasno shranjene na vašem trdem disku in omogočajo ponudniku prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno stran. Ponudnik uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo spletne strani, in za optimizacijo svojih internetnih oglasnih aktivnosti.
Oglaševalski piškotki spremljajo posameznikovo uporabo spletne strani Ponudnika, razen če se posameznik z uporabo piškotkov na strani ne strinja.
Več o piškotkih in njihovi uporabi si lahko preberete tukaj.
Ponudnik si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem.
Za varstvo osebnih podatkov izvajamo organizacijske in tehnične ukrepe, kot so:
Mladoletne osebe do 16 let ne bi smele posredovati kakršnihkoli osebnih podatkov na spletne strani ali drugače brez dovoljenja (privolitve ali odobritve) nosilca starševske skrbi za otroka (enega od staršev ali skrbnikov). Ponudnik ne bo nikoli zavestno zbiral osebnih podatkov od oseb, za katere bi bil seznanjen, da so mladoletne (mlajše od 16 let), ali jih kakorkoli uporabil ali jih razkril tretji nepooblaščeni stranki brez dovoljenja nosilca starševske skrbi za otroka.
Navedeno ne vpliva na splošno pogodbeno pravo držav članic, kot so pravila o veljavnosti, oblikovanju ali učinku pogodbe v zvezi z otrokom.
Ponudnik si ob upoštevanju razpoložljive tehnologije v takih primerih razumno prizadeva za preveritev, ali je nosilec starševske skrbi za otroka dal ali odobril privolitev.
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali obdelavo vaših osebnih podatkov, se lahko kadarkoli obrnete na nas. Pišite nam na info@sensilab.com ali nas pokličite na 0590 82 770. Na podlagi vaše zahteve vam bomo posredovali zahtevane podatke ali (skladno z zakonsko ureditvijo) poskrbeli za uresničitev vaših pravic.
V zvezi z obdelavo imate naslednje pravice:
Pravica do preklica privolitve: če ste kot posameznik privolili v obdelavo vaših osebnih podatkov (v enega ali več določenih namenov), imate pravico, da to svojo privolitev kadarkoli prekličete, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica.
Privolitev je možno preklicati s pisno izjavo, ki se pošlje upravljavcu na enega od kontaktov, navedenih na spletnem mestu https://www.sensilab.si/kontakt.
Preklic privolitve za obdelavo osebnih podatkov za posameznika nima nobenih negativnih posledic ali sankcij. Vendar pa je možno, da upravljavec posamezniku po preklicu privolitve za obdelavo osebnih podatkov morda ne bo več mogel nuditi posamezne ali več svojih storitev, če gre za storitve, ki jih brez osebnih podatkov ni mogoče nuditi (npr. klub ugodnosti ali prilagojeno obveščanje).
Pravica dostopa do osebnih podatkov: kot posameznik imate pravico od ponudnika (upravljavca osebnih podatkov) dobiti potrditev, ali se v zvezi z vami obdelujejo osebni podatki, in, kadar je temu tako, dostop do osebnih podatkov in določene informacije (o namenih obdelave, o vrstah osebnih podatkov, o uporabnikih, o obdobjih hrambe oz. merilih za določitev obdobij, o obstoju pravice do popravka ali izbrisa podatkov, pravice do omejitev in ugovora obdelavi in pravice do pritožbe pri nadzornem organu, o viru podatkov, če podatki niso bili zbrani pri vas, o obstoju avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, razlogih zanj ter pomenu in posledicah take obdelave za vas, ter druge informacije v skladu s členom 15 GDPR);
Pravica do popravka osebnih podatkov: kot posameznik imate pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z vami. Kot posameznik imate, ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave;
Pravica do izbrisa osebnih podatkov (»pravica do pozabe«): kot posameznik imate pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z vami, ponudnik pa mora podatke brez nepotrebnega odlašanja izbrisati, kadar obstaja eden od naslednjih razlogov:
(a) podatki niso več potrebni v namene, za katere so bili zbrani oz. drugače obdelani,
(b) če prekličete privolitev, za obdelavo pa ne obstaja druga pravna podlaga,
(c) če ugovarjate obdelavi, za obdelavo pa ne obstajajo prevladujoči zakoniti razlogi,
(d) podatki so bili obdelani nezakonito,
(e) podatke je treba izbrisati za izpolnitev pravnih obveznosti v skladu s pravom EU ali pravom države članice, ki velja za ponudnika,
(f) podatki so bili zbrani v zvezi s ponudb storitev informacijske družbe.
Kot posameznik pa v določenih primerih, opisanih v 3. odstavku člena 17 GDPR, nimate pravice do izbrisa podatkov;
Pravica do omejitve obdelave: kot posameznik imate pravico doseči, da ponudnik omeji obdelavo, kadar obstaja eden od primerov:
(a) če oporekate točnosti podatkov za obdobje, ki ponudniku omogoča preveriti točnost podatkov,
(b) obdelava je nezakonita, vi pa nasprotujete izbrisu podatkov, namesto tega pa zahtevate omejitev njihove uporabe,
(c) ponudnik podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, vendar pa jih vi potrebujete za uveljavljanje, izvajanje in obrambo pravnih zahtevkov,
(d) ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi ponudnika prevladajo nad vašimi razlogi;
Pravica do prenosljivosti podatkov: kot posameznik imate pravico, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki ste jih posredovali ponudniku, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in imate pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas ponudnik, ki so mu bili osebni podatki zagotovljeni, pri tem oviral, in sicer kadar:
(a) obdelava temelji na privolitvi ali na pogodbi in
(b) se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi.
Kot posameznik imate pri uresničevanju navedene pravice do prenosljivosti pravico, da se osebni podatki neposredno prenesejo od enega upravljavca (ponudnika) k drugemu, kadar je to tehnično izvedljivo;
Pravica do ugovora obdelavi: kot posameznik imate na podlagi razlogov, povezanih z vašim posebnim položajem, pravico, da kadarkoli ugovarjate obdelavi osebnih podatkov, ki je potrebna za opravljanje nalog v javnem interesu ali pri izvajanju javne oblasti, dodeljene ponudniku (točka (e) člena 6 (1) GDPR) ali je potrebna zaradi zakonitih interesov, za katere si prizadeva ponudnik ali tretja oseba (točka (f) člena 6 (1) GDPR), vključno z oblikovanjem profilov na podlagi navedenih obdelav; ponudnik preneha obdelovati osebne podatke, razen če dokaže nujne legitimne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.
Kadar se osebni podatki obdelujejo za namene trženja, ima posameznik pravico, da kadarkoli ugovarja obdelavi podatkov v zvezi z njim za namene takega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, kolikor je povezano s takim neposrednim trženjem; kadar posameznik ugovarja obdelavi za namene neposrednega trženja, se podatki ne obdelujejo več v te namene.
Kadar se podatki obdelujejo v znanstveno- ali zgodovinsko-raziskovalne namene ali statistične namene, ima posameznik pravico, da iz razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem, ugovarja obdelavi podatkov v zvezi z njim, razen če je obdelava potrebna za opravljanje naloge, ki se izvaja iz razlogov javnega interesa;
Pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu: brez poseganja v katerokoli drugo (upravno ali drugo) pravno sredstvo imate kot posameznik pravico, da vložite pritožbo pri nadzornemu organu, zlasti v državi, v kateri imate običajno prebivališče, v kateri je vaš kraj dela ali v kateri je domnevno prišlo do kršitve (v Sloveniji je to Informacijski pooblaščenec), če menite, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z vami krši predpise o varstvu osebnih podatkov.
Brez poseganja v katerokoli drugo (upravno ali izvensodno) sredstvo imate kot posameznik pravico do učinkovitega pravnega sredstva, in sicer zoper pravno zavezujočo odločitev nadzornega organa v zvezi z njo, prav tako pa tudi v primeru, kadar nadzorni organ vaše pritožbe ne obravnava ali vas v treh mesecih ne obvesti o stanju zadeve ali o odločitvi o pritožbi. Za postopke zoper nadzorni organ so pristojna sodišča države članice, v kateri ima nadzorni organ sedež.
Posameznik lahko vse zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi, v pisni obliki, na upravljavca, in sicer na enega od kontaktov, navedenih na spletnem mestu https://www.sensilab.si/kontakt.
Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko upravljavec od posameznika zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da posameznika ne more zanesljivo identificirati.
Upravljavec mora na zahtevo posameznika, s katero ta uveljavlja svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.
V primeru kršitve varstva osebnih podatkov je Ponudnik o tem dolžan obvestiti pristojni nadzorni organ, razen kadar je verjetno, da s kršitvijo niso bile ogrožene pravice in svoboščine posameznikov. Kadar ob kršitvi obstaja sum, da je bilo storjeno kaznivo dejanje, je Ponudnik o kršitvi dolžan obvestiti policijo in/ali pristojno tožilstvo.
V primeru, da gre za kršitev, ki lahko povzroči veliko tveganje za pravice in svoboščine posameznikov, je Ponudnik dolžan o kršitvi nemudoma oz. kadar to ni mogoče, brez nepotrebnega odlašanja, obvestiti posameznike, na katerega se osebni podatki nanašajo. Obvestilo posamezniku mora biti izvedeno v razumljivem in jasnem jeziku.
Preko naše spletne strani lahko dostopate do spodaj opredeljenih spletnih vtičnikov, ki jih ponudnik uporablja pri svojem delovanju:
Vsako izmed navedenih socialnih omrežij pri zagotavljanju svojih storitev deluje skladno s svojimi pogoji uporabe in svojimi politikami zasebnosti. Sensilab v zvezi z uporabo družbenih omrežij, za katere omogoča dostop preko svoje spletne strani ne prevzema nobene odgovornosti. Vprašanja in uveljavljanje pravic je potrebno nasloviti na posamično družbeno omrežje.
Politike zasebnosti so dostopne na spodnjih linkih:
Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena na tem spletnem mestu.
Posodobljeno: 20. 2. 2020
sensilab.com | popup_displayed | Sessions | Means that the display opens |
sensilab.com | frontend | Sessions | Session ID |
sensilab.com | cookieOK | 1 year | Means that the user on a site agrees with the use of cookies |
sensilab.com | popups | 1 year | |
sensilab.com | external_no_cache | Sessions | System cookies to optimize servers |
sensilab.com | cookieOK | 1 year | |
sensilab.com | user_allowed_save_cookie | 1 year | Means that users agree to the transfer of cookies to the site |
sensilab.com | zte2095 | Sessions | Cookie allows chat |
sensilab.com | __zlcmid | 1 year | Cookie allows chat |
CloudFlare | __cfduid | 1 year | For a faster location and transfer of image material on the page. After CloudFlare disable the operation cookies block access via IP. Does not use / has no personal data of the user. |
New Relic | bam.nr-data.net | Sessions | New Relic provides a platform to control the operation of the website on mobile applications. |
PayPal | [various] | Sessions | This cookie allows a unique ID between payment with PayPal and our shopping cart. |
Adform | C | 1 Month | Targeting/Advertising |
Adform | cid | 2 Months | Targeting/Advertising |
Adform | uid | 2 Months | Targeting/Advertising |
AppNexus Inc | sess | Sessions | Targeting/Advertising |
AppNexus Inc | anj | 3 Months | Targeting/Advertising |
AppNexus Inc | uuid2 | 3 Months | Targeting/Advertising |
Bing | ANONCHK | Sessions | Targeting/Advertising |
Bing | MR | 6 Months | Targeting/Advertising |
Bing | MUID | 2 years | Targeting/Advertising |
test_cookie | Sessions | Targeting/Advertising | |
id | 2 years | Targeting/Advertising | |
Gravity | gr_reco | 1 year | Targeting/Advertising |
Improve Digital | tuuid | 2 years | Targeting/Advertising |
Improve Digital | um | 2 years | Targeting/Advertising |
Improve Digital | umeh | 2 years | Targeting/Advertising |
IPONWEB | c | 2 years | Targeting/Advertising |
IPONWEB | tuuid | 2 years | Targeting/Advertising |
Media Innovation Group | id | 1 Month | Targeting/Advertising |
Media Innovation Group | mdata | 1 Month | Targeting/Advertising |
Media Innovation Group | syncdata_AN | 1 Month | Targeting/Advertising |
Mojn | idt | Permanent | Targeting/Advertising |
Mojn | tmpagid | Permanent | Targeting/Advertising |
Mojn | ls | Permanent | Targeting/Advertising |
Mojn | rtt | Permanent | Targeting/Advertising |
Mojn | _mojn | Permanent | Targeting/Advertising |
OpenX | i | 1 year | Targeting/Advertising |
Pubmatic | KRTBCOOKIE_466 | 3 Months | Targeting/Advertising |
Pubmatic | PUBMDCID | 3 Months | Targeting/Advertising |
RadiumOne | RA1balancer | Permanent | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1097308745 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1118270538 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1426802167 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1702745841 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1795933472 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1973119023 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_2107935356 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_328720634 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_631030195 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_799597431 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sid | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_uid | 1 year | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | c | Sessions | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | put_1986 | 1 Month | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | put_2760 | 1 Month | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | rpb | 1 Month | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | khaos | 6 Months | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | rpx | 1 Month | Targeting/Advertising |
Yahoo | B | 2 years | Targeting/Advertising |
datr | 2 years | Targeting/Advertising | |
x-src | Sessions | Targeting/Advertising | |
reg_fb_ref | Sessions | Targeting/Advertising | |
reg_fb_gate | Sessions | Targeting/Advertising | |
Addthis | uvc | Sessions | |
Addthis | page_services | indefinitely | |
Addthis | vc | 2 years |
Optimizely | optimizelyPendingLogEvents | Sessions |
Optimizely | optimizelyBuckets | Permanent |
Optimizely | optimizelyEndUserId | Permanent |
Optimizely | optimizelySegments | Permanent |
Optimizely | bucket_map | Permanent |
Optimizely | end_user_id | Permanent |
_gat | Sessions | |
_ga | 2 years | |
__utma | 2 years | |
__utmb | Sessions | |
__utmz | 6 Months | |
__utmv | 2 years | |
__utmc | Sessions |
Kontaktirajte nas prek spleta ali pokličite na 0590 82 770
100% garancija na zadovoljstvo
Brezplačna dostava nad 49,99 €
Verjetno se je že skoraj vsakemu izmed nas zgodilo kaj podobnega:
Bil je ponedeljek zjutraj, zvlekla sem se iz postelje in bila bolj izčrpana kot kdaj koli prej.
V kopalnici sem se pogledala v ogledalo in ni mi bilo všeč, kar sem videla ... 45-letno žensko s prekomerno telesno težo, ki so jo zaznamovala leta in utrujenost, z vidno povečanim trebuhom ter suho, srbečo kožo.
„Kaj sem naredila, da zdaj izgledam tako!“ sem si mislila.
Ne samo, da sem imela vidno prekomerno telesno težo, bila sem tudi izčrpana, in to brez razloga. V zgodnjih štiridesetih letih se mi je zdelo, da me je celotno telo zapustilo.
Vse moje težave - odvečna teža, utrujenost, razdražljivost, problematična koža - so se pojavile istočasno, kot da bi se vse zarotile proti meni. Tisto jutro sem se počutila tako čustveno in telesno zmedeno, da sem si želela, da bi se vrnila v svoja dvajseta leta, ko je bilo vse preprosto.
Pozdravljeni, moje ime je Petra Kohler, stara sem 45 let in v tem članku bi rada pojasnila, kako sem zaradi tega bolečega spoznanja v nekaj tednih izgubila več kot 10* kg, in to brez drastične diete ali intenzivne vadbe.
Po letih preizkušanja neštetih neuporabnih diet in pitja kave za kavo, da čez dan ne bi zaspala, sem prišla do nepričakovanega odkritja, po katerem sem se počutila kot povsem druga ženska.
Spoznala sem, da so skoraj vse moje težave - utrujenost in razdražljivost, maščoba na trebuhu, suha koža - posledica enega spregledanega organa. Jetra so odgovorna za več kot 500 funkcij v telesu, vključno z odstranjevanjem toksinov in kurjenjem maščob, vendar so le redko deležna pozornosti, ki si jo zaslužijo.
Kadar so jetra preobremenjena s toksini, lahko to na številne načine vpliva na naše zdravje: lahko smo nenehno utrujeni, borimo se s povečanjem telesne teže, zlasti v predelu trebuha, imamo suho, srbečo ali na splošno problematično kožo ter celo povečano raven holesterola in trigliceridov. Po podatkih nutricionistke moje prijateljice ima 25 % Evropejcev preobremenjena jetra** in mnogi se tega niti ne zavedajo.
Na srečo sem odkrila preprost trik, ki ga lahko vsakdo vključi v svoj vsakdanjik, da podpre delovanje tega pomembnega organa in izboljša svoje življenje v vseh starostnih obdobjih. Ko sem prvič slišala za ta nasvet, sem bila zelo skeptična, saj sem poskusila že veliko stvari, a brez večjega uspeha.
Ko pa sem to navado vsak dan za nekaj tednov vključila v svoj vsakdanjik, sem opazila izjemno povečanje energije in nenadoma sem veliko lažje shujšala. Zaradi te nove navade sem izgubila več kot 10* kg trdovratne maščobe in s ponosom ter olajšanjem lahko sporočim, da sem danes bolj živahna, močnejša in bolj osredotočena, kot sem bila kadar koli v zadnjih desetletjih.
Če je tako dobro delovala pri meni, verjamem, da lahko pomaga tudi drugim ženskam, ki so utrujene od tega, da se počutijo nezadovoljne s svojim videzom, izčrpane in brez motivacije. Trik, ki ga bom delila z vami, morda ne bo za vas, a verjemite mi, da je vsekakor vreden preizkusa.
Opisala bi se kot normalno žensko. Imam dobro službo, odličnega moža in dve hčerki, ki ju imam najraje na svetu. Imam vse, kar potrebujem, da se v osebnem življenju počutim srečno in zadovoljno.
Vendar občasno slišim notranji glas, ki mi govori, da sem predebela, lena in premalo zdrava. Ta glas mi ni všeč, a hkrati vem, da govori resnico.
Do svojih tridesetih let sem bila vedno v odlični formi: raven trebuh, lepa koža, polna energije - in to brez posebnega truda.
Po rojstvu druge hčerke Emilije pa se je nekaj spremenilo. Začela sem pridobivati kilograme, ki se jih nisem mogla otresti, ne glede na to, kaj sem poskušala.
Hkrati pa mi je skorajda zmanjkalo energije. Od takrat, ko sem se zbudila, do takrat, ko sem šla spat, sem se počutila utrujeno. Edina stvar, ki me je ohranjala budno, so bile neštete skodelice kave, ki sem jih vsak dan zlivala vase.
Počutila sem se ujeto v začaranem krogu pridobivanja telesne teže, pomanjkanja motivacije in izčrpanosti: zaradi boja s svojo telesno težo sem se počutila slabo, zato sem se tolažila s hrano, ki je ne bi smela jesti, kar je vodilo v še večje pridobivanje telesne teže.
V nekaterih dneh mi je uspelo ostati pozitivna, saj sem se osredotočila na vse stvari, ki sem jih v svojem življenju imela rada - na svojo strast do narave in vrtnarjenja ter na svojo čudovito družino.
Toda ko sem se v ponedeljek zjutraj zbudila in odšla v službo, sem v ogledalu videla le to: izčrpano žensko z 10 kg odvečne maščobe, z mlahavo kožo in lasmi ter popolnim pomanjkanjem volje.
Tistega dne sem se odločila, da imam dovolj. Morala sem nekaj storiti, da bi spremenila svoje življenje.
Če si prizadevate shujšati, tako kot jaz, veste, da je na spletu na voljo na stotine tako imenovanih "čudežnih rešitev".
Obljubljajo, da boste v dveh tednih izgubili 20 kg, in to ob vsakodnevnem uživanju okusnih obrokov in brez obiskov telovadnice.
Ni treba posebej poudarjati, da večina teh "rešitev" ne deluje, vendar sem se tudi sama zalotila pri teh praznih obljubah. V svojih poskusih hujšanja in izboljšanja zdravja sem preizkusila na desetine priljubljenih rešitev.
Preizkusila sem keto, vegansko, nizkokalorično, Dukanovo in Atkinsovo dieto ter številne druge. Začela sem teči trikrat na teden in izpuščati obroke s prekinitvenim postom, da bi s pomočjo aplikacije za sledenje zmanjšala vnos kalorij.
Vendar je bila zgodba vsakič enaka: v 2-3 tednih sem izgubila nekaj kilogramov, nato pa sem v naslednjih tednih spet pridobila težo. Znani jojo učinek, o katerem vsi govorijo in ki ste ga verjetno izkusili tudi vi.
Velika težava teh diet in rešitev za hujšanje je, da niso narejene tako, da bi jih bilo mogoče vzdrževati dlje časa. Čez nekaj časa se vaše telo naveliča drastičnega omejevanja hrane.
V mojem primeru se je po nekaj tednih stroge diete pojavila neustavljiva želja po hrani. Še huje: bilo mi je slabo in imela sem glavobole, počutila sem se šibko in, iskreno povedano, sploh se nisem počutila bolj srečno, prav nasprotno.
Torej da, kratkoročno je mogoče shujšati z dietami ali izdelki, ki ponujajo hitre rezultate. Žal je večina teh izdelkov le kratkoročna rešitev in morda nimajo najboljšega učinka na naše splošno zdravje ali raven energije.
Kakšen smisel ima izgubiti 15 kilogramov, če ste šibki in nesrečni? To nima nobenega smisla.
Nekega dne, ko sem svoje frustracije delila s prijateljico, ki sem jo spoznala na jogi, sem izvedela nekaj zelo nenavadnega.
Nekaj, kar se je izkazalo za trik za izboljšanje mojega zdravja in kar bi lahko zelo dobro izboljšalo tudi vaše. Če se vam bo to, kar vam bom povedala, zdelo čudno, verjemite, da je to povsem normalno.
Prijateljica z joge mi je razložila, da je bila še pred kratkim tudi ona nenehno utrujena in izčrpana ter da se je počutila predebela. Vprašala sem jo: „Kako si se rešila iz tega začaranega kroga?“
Odgovorila je:
„Šla sem k nutricionistki. Povedala mi je, da so vse te težave - odvečna teža, utrujenost, slabo razpoloženje, suha koža - pogosto posledica preobremenjenih jeter. To je malo znana težava, ki prizadene vsakega četrtega Evropejca!**“
Ko je to rekla, sem dvignila obrvi.
„Vem, da je čudno, a ko razumeš, kako delujejo jetra, razumeš, zakaj se vse te težave pojavijo hkrati. Jetra so eden najpomembnejših organov v našem telesu in opravljajo več kot 500 funkcij.
Kadar lahko delujejo, kot je predvideno, izločajo strupe iz telesa, prispevajo k normalni prebavi, uravnavajo aminokisline, predelujejo glukozo in še veliko več.
Kadar pa so zaradi našega nezdravega življenjskega sloga preobremenjena s toksini, ne morejo pravilno očistiti telesa in ne morejo predelati hranil in maščob, kar lahko drastično upočasni naš metabolizem in morda privede do resnejših zdravstvenih težav. Jetra ne bolijo, zato morda ne vemo, da imamo težave, lahko pa opazimo utrujenost, odvečno težo (zlasti okoli trebuha), problematično kožo, povišano raven holesterola in trigliceridov ter težave pri hujšanju.“
Še nikoli prej nisem slišala za "preobremenjena jetra". Nisem razumela, kako lahko tak organ tako pomembno vpliva na naše vsakdanje življenje. Ker pa sem želela izvedeti več, sem jo vprašala, kako je rešila svojo težavo.
„Prav to je vprašanje, ki sem ga zastavila nutricionistki. Povedala mi je, da je ključ do podpore delovanja jeter in zagotavljanja, da lahko delujejo, kot je treba, pomoč pri razstrupljanju.
Učinkovit način za to je z naravno sestavino, imenovano pegasti badelj. Dokazano je, da silibin, glavna aktivna sestavina v izvlečku pegastega badlja, podpira zdravje jeter in jih razstruplja z izločanjem toksinov. Vendar se njegova moč ne ustavi pri tem.
Pomaga jih tudi obnavljati in ščititi pred poškodbami, saj spodbuja sintezo beljakovin, potrebnih za pravilno delovanje celic, in krepi stene jetrnih celic, da bi preprečile vdor toksinov.
Pri podpori jeter pa pomagajo tudi drugi naravni izvlečki in nekateri vitamini: artičoka, regrat, ingver ...“
„Hočeš reči, da lahko vse svoje težave rešim z uporabo teh sestavin?“ sem vprašala skeptično.
„No, ni tako preprosto,“ je rekla.
„Lahko bi - vendar z zanemarljivimi rezultati. Stvar je v tem, da se te sestavine, čeprav so zelo koristne, ne absorbirajo nujno zlahka v telo. Vzemimo na primer pegasti badelj. V rastlinski obliki ima pegast badelj slabo biorazpoložljivost, kar pomeni, da ga telo ne more dobro izkoristiti, zato so njegovi učinki komaj opazni.“
„Kako lahko torej izkoristim vse prednosti te sestavine?“
„Moja nutricionistka mi je priporočila ta odlična izdelka: Hepafar forte in Hepafar Liver Cleanse tea! Hepafar forte je namenjen čim bolj učinkovitemu razstrupljanju jeter. Vsebuje revolucionarno patentirano obliko pegastega badlja (silibina), ki je zaprta v fosfolipidih. V tej obliki ga lahko jetra uporabijo do 10*x učinkoviteje, kar pomeni, da ima 10*x močnejše razstrupljevalne učinke!
In to samo zaradi pegastega badlja in njegove napredne fosfolipidne oblike. Z dodatkom izvlečka črnega popra in njegove 95% vsebnosti piperina se absorpcija drugih rastlinskih izvlečkov poveča do 30* %. Hepafar Liver Cleanse tea pa je okusna zeliščna mešanica z regratom. Podpira razstrupljanje, podpira presnovo in pospešuje kurjenje maščob!
Ta dva izdelka uporabljam že 3 mesece vsak dan in še nikoli nisem tako hitro kurila maščobe in se počutila tako dobro. Moja prebava in koža sta veliko boljši. Skratka, počutim se, kot da imam bolj zdravo in fit telo. In kot lahko vidiš, je to precej vplivalo tudi na moje razpoloženje!“
Ko mi je to povedala, me je zanimalo več. Vem, da se je moja prijateljica, preden je prišla v vrhunsko formo, veliko trudila, in če je to delovalo pri njej, bi morda lahko tudi pri meni.
Ogledala sem si spletno stran podjetja Sensilab, ki proizvaja linijo izdelkov Hepafar, in videla, da imajo odlične ocene in nekaj milijonov zadovoljnih strank.
Zagotovo se preizkušanja tovrstnih izdelkov nisem lotila prvič, vendar sem se iz radovednosti odločila, da jim vseeno dam priložnost. Ker je bilo za izdelke zagotovljeno 100% jamstvo na zadovoljstvo, sem si mislila: če ne bodo delovali, bom v najslabšem primeru dobila denar nazaj.
Prijateljica mi je povedala, da je za najboljše rezultate priporočljivo jemati izdelke Hepafar tri mesece. Izbrala sem možnost naročnine, ki ponuja redno dostavo izdelkov Hepafar forte in Hepafar Liver Cleanse tea z dodatnim popustom. Izdelke sem prejela le nekaj dni po naročilu.
Začela sem z vsakodnevnim pitjem ene skodelice čaja Hepafar in dvakrat na dan vzela 1 kapsulo Hepafar forte. Moram reči, da so bili rezultati presenetljivi, in to v pozitivnem smislu!
Kakšno je torej moje mnenje o teh izdelkih?
Če sem iskrena: v prvih dneh se ni zgodilo nič posebnega. Nisem opazila nobenih posebnih učinkov. Po enem tednu pa sem začela opažati resnične razlike.
Najprej sem opazila, da imam veliko več energije kot običajno. Tudi brez kave nisem bila tako utrujena kot običajno, moja produktivnost pri delu pa se je povečala. Seveda sem včasih še vedno utrujena, zlasti kadar ne spim dovolj.
Toda po uporabi teh dveh izdelkov bi rekla, da imam zdaj večino časa več energije. Druga stvar, ki sem jo opazila, je, da se je moja prebava bistveno izboljšala.
Ker sem se na splošno začela počutiti bolje, je bilo tudi veliko lažje skoraj vsak dan jesti zdrave in uravnotežene obroke.
Po nekaj mesecih sem, ne da bi se tega sploh zavedala, izgubila veliko kilogramov, zlasti okoli mojega glavnega problematičnega področja - trebuha. Zaradi bolj zdravega načina življenja in na novo pridobljene motivacije sem prav tako opazila, da je moja koža videti bolje.
Skratka, objektivno lahko rečem, da sta mi ta dva naravna izdelka zelo pomagala, saj se, odkar ju uporabljam vsako jutro, počutim, kot da sem dobila nazaj svoje življenje.
Ne razumite me narobe: to ni čudežna formula, saj traja nekaj časa, da začne delovati. Toda če se spopadate s telesno težo in pomanjkanjem energije, lahko čiščenje in podpora jeter z izdelki Hepafar močno spremenita svet!
Morda se sliši neumno, a včasih lahko takšna majhna navada močno spremeni naše počutje in življenje. Tako je bilo tudi v mojem primeru in upam, da bo tako tudi v vašem primeru.
Lep pozdrav,
Petra
*Učinki uporabe izdelka se lahko razlikujejo pri posameznikih in lahko odstopajo od opisanih na spletni strani. Naši izdelki niso namenjeni preprečevanju ali zdravljenju katerekoli bolezni ali resnih obolenj.
**Vir: Mitra, Souveek et al. “Epidemiology of non-alcoholic and alcoholic fatty liver diseases.” Translational gastroenterology and hepatology vol. 5 16. 5 Apr. 2020, doi:10.21037/tgh.2019.09.08
Izbrani izdelki za vas